Tento pracovní list je určen všem učitelům, kteří chtějí systematicky zkvalitnit svůj time-management. Pedagogům může pomoci naučit se organizovat si efektivně čas pomocí tisknutelných materiálů k vyplnění.
Tento pracovní list je určen pro všechny učitele, kteří pociťují dysbalanci mezi učitelským a osobním životem. Cílem tohoto pracovního listu je navést k zamyšlení se nad vlastní work-life balance a identifikovat, kde by mohlo dojít ke zlepšení.
Tento pracovní list je určen všem učitelům, kteří se chtějí naučit pracovat se svými emocemi, rozeznávat je a poznat jejich spouštěče. Vede také k technikám reflexe a journalingu.
Vědí vaši žáci, kdo byl Jan Amos Komenský? Pomocí pracovního listu si tohoto významného reformátora školství a „učitele národů“ můžete představit. Materiál je dostupný ve třech verzích - pro třetí, čtvrtý a pátý ročník. Využívá vrstevnického učení.
Vědí vaši žáci, kdo byl Jan Amos Komenský? Pomocí pracovního listu si tohoto významného reformátora školství a „učitele národů“ můžete představit. Materiál je dostupný ve třech verzích - pro třetí, čtvrtý a pátý ročník. Využívá vrstevnického učení.
Vědí vaši žáci, kdo byl Jan Amos Komenský? Pomocí pracovního listu si tohoto významného reformátora školství a „učitele národů“ můžete představit. Materiál je dostupný ve třech verzích - pro třetí, čtvrtý a pátý ročník. Využívá vrstevnického učení.
Tento pracovní list je určen všem učitelům, kteří začínají se sebereflexí. Pomůže zjistit postoj k jednotlivým aspektům učitelství a ukáže oblasti, ve kterých je potřeba se prioritně rozvíjet.
Lekce je součástí balíčku, který vzniká na podporu pro učitele, aby se nebáli téma Invaze na Ukrajině otevírat. Balíček bude obsahovat i sérii přednášek s odborníky (na bezpečnost, dezinformace, historii), kde v roli moderátorů budou sami studenti.
Autorem lekce je: Jan Kubíček
Dokument od Nevypusť duši poskytuje velké množství konkrétních kontaktů, kam je možné se v případě potřeby obrátit, ale i sumář varovných signálů myšlenek na sebevraždu, kterých si mohou dospělí všímat u dětí či mladistvých.
Kdy se hlásit na střední školy a jak? Jaké jsou náhradní termíny přijímaček? Jak podat přihlášku v systému DIPSY? Nejen na všechny tyto otázky týkající se přijímaček v roce 2025 najdete odpověď zde.
Materiál je určen pro učitele, kteří se zamýšlejí nad vlastní výukou a hledají cesty k jejímu zlepšení. Jeho prostřednictvím můžou zreflektovat svůj pohled na problematiku školního hodnocení.