Zkuste si vypočítat úlohu, kterou ve videu řeší naši maturanti. Pokud si nebudete jistí, jak postupovat, nebo uděláte chybu, pusťte si video znovu a vše si zkontrolujte a opravte.
Vědí vaši žáci, kdo byl Jan Amos Komenský? Pomocí pracovního listu si tohoto významného reformátora školství a „učitele národů“ můžete představit. Materiál je dostupný ve třech verzích - pro třetí, čtvrtý a pátý ročník. Využívá vrstevnického učení.
Zde naleznete řešení úloh z pracovního listu Dáme to! Logaritmické a exponenciální funkce. Pokud budete potřebovat danou problematiku více procvičit, pusťte si video, kde je vše vysvětlené.
Pracovní list je určen pro samostatnou nebo skupinovou práci žáků 5. ročníků ZŠ. Je zaměřen na propojování informací z textu, videa a z obrázků, na rozvoj čtenářské a matematické gramotnosti. Obsahuje také úlohy, u nichž by žáci měli dojít k závěru, že jim k vyřešení nějaká informace chybí.
Zkuste si vypočítat úlohu, kterou ve videu řeší naši maturanti. Pokud si nebudete jistí, jak postupovat, nebo uděláte chybu, pusťte si video znovu a vše si zkontrolujte a opravte.
Město Kroměříž figuruje od roku 1998 na seznamu UNESCO díky Arcibiskupskému zámku a dvojici působivých příkladů historické zahradní architektury. Projdeme se po cestičkách Květné a Podzámecké zahrady a vyřešíme několik geometrických úloh.
René Descartes (francouzský filosof, matematik a fyzik) je považován za zakladatele analytické geometrie. Díky zavedení soustavy souřadnic v rovině a 3D prostoru umíme dát geometrickým útvarům algebraickou podobu. Ve videu se dozvíte, jak si můžeme představit i prostor čtyřrozměrný.