Vypočítejte si další příklady zaměřené na algebraické rovnice a nerovnice a procvičte si tím probíranou látku z videa. Správné výsledky najdete v souboru s řešením.
Vypočítejte si další příklady zaměřené na analytickou geometrii a procvičte si tím probíranou látku z videa. Správné výsledky najdete v souboru s řešením.
Vypočítejte si další příklady zaměřené na goniometrické funkce a procvičte si tím probíranou látku z videa. Správné výsledky najdete v souboru s řešením.
Vypočítejte si další příklady zaměřené na logaritmické a exponenciální funkce a procvičte si tím probíranou látku z videa. Správné výsledky najdete v souboru s řešením.
Vypočítejte si další příklady zaměřené na množinové operace, číselné obory a zlomky a procvičte si tím probíranou látku z videa. Správné výsledky najdete v souboru s řešením.
Vypočítejte si další příklady zaměřené na pravděpodobnost a statistiku a procvičte si tím probíranou látku z videa. Správné výsledky najdete v souboru s řešením.
Vypočítejte si další příklady zaměřené na přímou a nepřímou úměru a procenta a procvičte si tím probíranou látku z videa. Správné výsledky najdete v souboru s řešením.
Cílem tohoto pracovního listu je upevnit a rozšířit znalosti dělitelnosti přirozených čísel prostřednictvím slovních úloh.
Žáci se budou učit pracovat s textem, vyhledávat relevantní číselné údaje, analyzovat je a volit vhodný postup pro jejich řešení.
Pracovní list je určen především žákům 6. ročníku k domácímu procvičování, ale může sloužit i žákům 9. tříd jako příprava na přijímací zkoušky.
Pracovní list slouží především žákům 6. ročníku k domácímu procvičování, využít jej však mohou i žáci 9. tříd k přípravě na přijímací zkoušky.
Pracovní list navazuje na pracovní list Dělitelnost přirozených čísel – základní pojmy, znaky dělitelnosti.
Cílem této kapitoly je ověření znalostí a porozumění výše uvedenému učivu na vyšší úrovni, tedy ve slovních úlohách, které jsou náročnější právě v tom, že žák se musí v textu nejdříve zorientovat, vyhledat si potřebné číselné údaje, přemýšlet o nich a nalézt vhodný matematický aparát k jejich řešení.