Objevte veřejný prostor skrze vizuální komunikaci. Seznámíte se s klíčovými pojmy, osobnostmi a oblastmi grafického designu – od orientačních systémů a symbolů po piktogramy, reklamu a vizuální smog.
Zde najdete metodické doporučení k pracovnímu listu, který provádí projektovou výukou na téma charita a dobrovolnictví v období Vánoc a adventu. Vhodné pro 2. stupeň ZŠ a střední školy.
Cílem následujících aktivit je, aby se žáci učili hodnotit projekt již v jeho průběhu. Pokud narazí na problematické oblasti, měli by je zkusili řešit, případně upravit harmonogram a cíle projektu.
Námět Jak si najít letní brigádu se skládá ze sedmi pracovních listů s aktivitami do hodin. Po dokončení všech úkolů si žáci ujasní, co od brigády očekávají a budou připraveni rozeslat svůj životopis personalistům. Materiály poskytl portál Kariérko.cz.
Pracovní list osvětluje význam pojmu kult osobnosti v politickém, kulturním a veřejném prostředí. Žáci se seznámí se zeměmi s přímou zkušeností s kultem osobnosti a v rámci úkolů budou vedeni k vnímání vlivu kultu osobnosti na běžný život tamních obyvatel.