Aktivity v metodickém a pracovním listu se zaměřují na osobní stránku života Emila Zátopka. Pozornost věnujeme jeho vlastnostem, tomu jaký byl člověk, kolega a manžel.
Zde najdete vzor, který může žákům sloužit jako úvodní strana jejich portfolia. Portfolio představuje základní složku významných materiálů, poskytuje žákovi efektivní možnost pro sebehodnocení a pomáhá podporovat jeho motivaci. Je tedy i důležitou součástí podpory duševní spokojenosti.
I hledání práce je umění a člověk se mu musí učit. Nenechte se odradit neúspěchy, tak to prostě někdy je. Zkuste změnit vaše postupy nebo postoje – jděte na to jinak! Materiály poskytl Národní pedagogický institut.
Součástí projektu je využití i takzvaného týdeníku – obdoby deníku. Jeho zapisování vede k samostatné sebereflexi a plánování, které je velmi důležitou součástí podpory wellbeingu.
Pracovní list vede žáky k porozumění základům buddhistického učení a k zamyšlení se (kontemplaci) nad vlastním životem. Je primárně určen pro žáky SŠ. Žáci by měli na pracovním listu pracovat samostatně: potřebují výtisk pracovního listu, přístup k internetu a psací potřeby.
V tomto metodickém listu najdete pokyny k tomu, jak používat ve třídě pracovní listy k tematice bodyshamingu. Ty jsou určeny pro 2. stupeň základní školy a pro žáky středních škol.
Katarské mistrovství světa ve fotbale, které se koná na konci roku 2022, přitáhlo pozornost nejen fanoušků tohoto sportu. V souvislosti s událostí zaznívá v médiích i veřejném prostoru řada otázek. Vyzvěte ve třídě studenty k diskuzi na toto téma.
Tento pracovní list je určen žákům 2. stupně základní školy. Cílem pracovního listu je ověřit znalosti z našich videí. Pracovní list je součástí námětu Odpad: Jak ho produkovat co nejméně.