V přiloženém metodickém listu k epizodě "Rychlé šípy ve vodní pasti" naleznete aktivity, při kterých s žáky prodiskutujete jaké příčiny mají povodně, jak se zachovat v krizové situaci a co patří do evakuačního zavazadla.
V tomto pracovním listu si procvičíte typovou úlohu z CERMAT testů k přijímačkám na střední školy. Vaším úkolem bude vymýšlet slova podle zadání. Součástí pracovního listu je řešení a návod, jak o úloze přemýšlet.
Úlohy testující porozumění textu se často objevují v CERMAT testech u přijímaček na střední školu. S naším pracovním listem si tuto disciplínu procvičíte na typově stejných úlohách. Součástí je řešení a návod, jak o úlohách přemýšlet.
Úlohy testující porozumění textu se často objevují v CERMAT testech u přijímaček na střední školu. S naším pracovním listem si tuto disciplínu procvičíte na typově stejných úlohách. Součástí je řešení a návod, jak o úlohách přemýšlet.
Úlohy testující porozumění textu se často objevují v CERMAT testech u přijímaček na střední školu. S naším pracovním listem si tuto disciplínu procvičíte na typově stejných úlohách. Součástí je řešení a návod, jak o úlohách přemýšlet.
Úlohy testující porozumění textu se často objevují v CERMAT testech u přijímaček na střední školu. S naším pracovním listem si tuto disciplínu procvičíte na typově stejných úlohách. Součástí je řešení a návod, jak o úlohách přemýšlet.
Úlohy testující porozumění textu se často objevují v CERMAT testech u přijímaček na střední školu. S naším pracovním listem si tuto disciplínu procvičíte na typově stejných úlohách. Součástí je řešení a návod, jak o úlohách přemýšlet.
V tomto pracovním listu si procvičíte typovou úlohu z CERMAT testů k přijímačkám na střední školy. Vaším úkolem bude seřadit části textu tak, aby byla dodržena textová návaznost. Součástí pracovního listu je řešení a návod, jak o úloze přemýšlet.
V tomto pracovním listu se seznámíte s běžnými českými příslovími a ustálenými slovními spojeními, které se mohou objevit v CERMAT testech u přijímaček na střední školy. Zkusíte je také přiřadit do vhodného kontextu.
V přiloženém pracovním listu naleznete ilustrace a doplňující aktivity k metodickému listu, jehož cílem je rozvíjet u žáků rozeznávání emocí u druhých a posílit jejich dovednost spolupráce.
V přiloženém metodickém listu naleznete aktivity, díky nimž můžete v žácích posílit schopnost rozeznat emoce u druhých a posílit jejich dovednost spolupráce.
Aktivita v přiloženém metodickém listu seznámí žáky s pojmem "welfare" a proč je důležitá empatie vůči zvířátům. Zároveň rozvíjí osobnostní kompetence. Materiál vznikl ve spolupráci se Skautskou nadací Jaroslava Foglara.