Cílem následujících aktivit je, aby si žáci definovali vlastní kritéria pro správnou prezentaci projektového záměru. Také si svůj projektový záměr obhájí před spolužáky, mohou získat zpětnou vazbu a doporučení, která mohou následně zapracovat.
Cílem následujících aktivit je, aby si žáci definovali vlastní kritéria pro správnou prezentaci projektového záměru. Také si svůj projektový záměr obhájí před spolužáky, mohou získat zpětnou vazbu a doporučení, která mohou následně zapracovat.
Cílem tohoto pracovního listu je, aby se žáci naučili definovat jednotlivé cílové skupiny svých projektů. Každá cílová skupina může vstupovat do projektu se zcela jiným očekáváním a projekt na ni bude mít následně jiný dopad.
Cílem tohoto metodického doporučení je, aby se žáci naučili definovat jednotlivé cílové skupiny svých projektů. Každá cílová skupina může vstupovat do projektu se zcela jiným očekáváním a projekt na ni bude mít následně jiný dopad.
Pro mnohé žáky je oblast projektových prací zcela novou, proto je potřeba se intenzivněji věnovat úvodu do tématu. Cílem tohoto pracovního listu je aktivita, při které se žáci mohou zamyslet nad svými zkušenostmi s projekty.
Pro mnohé žáky je oblast projektových prací zcela novou, proto je potřeba se intenzivněji věnovat úvodu do tématu. Cílem tohoto metodického doporučení je realizace úvodní hodiny, kdy se žáci mohou zamyslet nad svými zkušenostmi s projekty.