Aktivita je určena pro děti ve věku 3–6 let a slouží k seznámení s tradičními pohádkami. Tento pracovní list dětem přibližuje pohádku Perníková chaloupka.
Hlavním cílem je přiřazování barevných předmětů na perníkovou chaloupku podle jejich barvy a počtu. Aktivita zároveň podporuje rozvoj jemné motoriky, matematických dovedností a zrakového vnímání.
Aktivity na téma Z pohádky do pohádky jsou určeny pro děti ve věku 3–6 let a seznamují je s tradičními pohádkami. V této konkrétní aktivitě mají děti za úkol pomoci Červené Karkulce najít cestu k babičce.
Tato aktivita rozvíjí grafomotoriku, zrakové vnímání a logické myšlení.
Aktivity na téma Z pohádky do pohádky jsou určeny pro děti ve věku 3–6 let a seznamují je s tradičními pohádkami. V této aktivitě inspirované pohádkou Hrnečku, vař! si děti procvičí rozpoznávání tvarů a barev a zároveň rozvíjejí jemnou motoriku, logické myšlení a zrakové vnímání.
Aktivity na téma Z pohádky do pohádky jsou určeny pro děti ve věku 3–6 let a seznamují je s tradičními pohádkami. Hlavním cílem tohoto pracovního listu je doplnění chybějících slov podle obrázků v textu. Tato aktivita podporuje rozvoj řečových a jazykových dovedností, předčtenářských schopností a logického myšlení.
Aktivity na téma Z pohádky do pohádky jsou určeny pro děti ve věku 3–6 let a seznamují je s tradičními pohádkami. Aktivita o třech prasátkách se zaměřuje na dějovou posloupnost, kdy si děti vyzkouší vyprávět příběh a doplnit jej o obrázky s postupem událostí. Tato aktivita rozvíjí řečové a jazykové dovednosti, komunikativní schopnosti, kultivovaný projev a tvořivé myšlení.
Aktivity na téma Z pohádky do pohádky jsou určeny pro děti ve věku 3–6 let a seznamují je s tradičními pohádkami. Cílem této aktivity je dokreslit barevnými tužkami koblížkům různé části těla podle zadání. Tato aktivita rozvíjí jemnou motoriku, zrakové vnímání a schopnost sledovat instrukce.
Tato aktivita rozvíjí jemnou motoriku, zrakové vnímání a logické myšlení dětí. Jejich úkolem je správně přiřadit barevné knoflíky na kabát podle daných pravidel.
Tyto pracovní listy pomáhají dětem procvičit téma oblečení pomocí různých úkolů, jako je výběr vhodného oblečení na zimu, určování počtu slabik, grafomotorické cvičení, hledání stejných obrázků a znázornění barevné posloupnosti. Podporují jemnou motoriku, zrakové vnímání, jazykové dovednosti a logické myšlení
Hra zaměřená na prostorovou orientaci, rozvoj jazykových a kooperativních dovedností. Děti se pohybují po herním plánu podle zadání a určují druh oblečení na cílovém políčku. Hru lze hrát i ve dvojici, kdy jedno dítě pomocí prostorových pokynů navádí druhé k cíli.
Aktivita zaměřená na hledání stejných ponožek a jejich připevňování pomocí kolíčků na prádelní šňůru. Děti si tak procvičí zrakové vnímání, logické myšlení a jemnou motoriku.
Děti mají za úkol roztřídit oblečení podle vhodnosti pro různé typy počasí, zároveň vysvětlit své volby a popsat účel jednotlivých kusů oblečení. Cílem aktivity je rozvoj logického myšlení, řečových a jazykových dovedností.