Návod na zapojení aktivity do výuky naleznete v metodice k lekci.
Vzdělávací cíl: rozvoj pohybových schopností a zdokonalování hrubé i jemné motoriky, poznávání sebe sama, rozvoj vyjádření prožitků a emocí
Klíčové kompetence: k učení, komunikativní, činnostní a občanské
Návod na zapojení aktivity do výuky naleznete v metodice k lekci.
Vzdělávací cíl: rozvoj spolupráce, řečových schopností a jazykových dovedností, seznamování s pravidly.
Klíčové kompetence: komunikativní kompetence, sociální a personální kompetence, činnostní a občanské kompetence.
Návod na zapojení aktivity do výuky naleznete v metodice k lekci.
Vzdělávací cíl: rozvoj pohybových schopností a zdokonalování hrubé i jemné motoriky, poznávání sebe sama, rozvoj vyjádření prožitků a emocí
Klíčové kompetence: k učení, komunikativní, činnostní a občanské
Tento pracovní list je určen pro všechny učitele, kteří pociťují dysbalanci mezi učitelským a osobním životem. Cílem tohoto pracovního listu je navést k zamyšlení se nad vlastní work-life balance a identifikovat, kde by mohlo dojít ke zlepšení.
Tento pracovní list je určen pro všechny učitele, kteří se chtějí víc zaměřit na sebe a svou životní pohodu. První část pracovního listu je určena pro pedagogy, kteří cítí, že více dávají, než dostávají. Druhá část je věnována těm, kteří se chtějí naučit častěji říkat NE.
Když vyrazíme ven, čeká nás často i cesta přes silnici. Ať už přecházíme přes přechod, nebo na místě, kde přechod není, je potřeba se rozhlédnout. Ví děti, která je levá a pravá strana? Zkuste to s nimi procvičit.
Umíte si představit léto bez zmrzliny? My ne. Ta přece k letním radovánkám zcela jistě patří. Nechte děti si zahrát na cukráře a dle zadání přichystat různé objednávky zmrzlin.