Návod na zapojení aktivity do výuky naleznete v metodice k lekci.
Vzdělávací cíl: rozvoj řečových schopností, rozvoj tvořivosti, rozvoj tvořivosti, rozvoj vyjádření pocitů...
Klíčové kompetence: k učení, komunikativní, k řešení problémů, činnostní a občanské
Návod na zapojení aktivity do výuky naleznete v metodice k lekci.
Vzdělávací cíl: rozvoj, zpřesňování a kultivace smyslového vnímání, přechod od konkrétně názorného myšlení k myšlení slovně-logickému (pojmovému), rozvoj paměti
Klíčové kompetence: k učení, činnostní a občanské, sociální a personální
Návod na zapojení aktivity do výuky naleznete v metodice k lekci.
Vzdělávací cíl: rozvoj řečových schopností, rozvoj tvořivosti, rozvoj kooperativních dovedností
Klíčové kompetence: k učení, k řešení problémů, komunikativní, činnostní a občanské, sociální a personální
Návod na zapojení aktivity do výuky naleznete v metodice k lekci.
Vzdělávací cíl: rozvoj pohybových schopností a zdokonalování hrubé i jemné motoriky, poznávání sebe sama, rozvoj vyjádření prožitků a emocí
Klíčové kompetence: k učení, komunikativní, činnostní a občanské
Návod na zapojení aktivity do výuky naleznete v metodice k lekci.
Vzdělávací cíl: rozvoj spolupráce, řečových schopností a jazykových dovedností, seznamování s pravidly.
Klíčové kompetence: komunikativní kompetence, sociální a personální kompetence, činnostní a občanské kompetence.
Návod na zapojení aktivity do výuky naleznete v metodice k lekci.
Vzdělávací cíl: rozvoj pohybových schopností a zdokonalování hrubé i jemné motoriky, poznávání sebe sama, rozvoj vyjádření prožitků a emocí
Klíčové kompetence: k učení, komunikativní, činnostní a občanské
Tento pracovní list je určen pro všechny učitele, kteří pociťují dysbalanci mezi učitelským a osobním životem. Cílem tohoto pracovního listu je navést k zamyšlení se nad vlastní work-life balance a identifikovat, kde by mohlo dojít ke zlepšení.
Tento pracovní list je určen pro všechny učitele, kteří se chtějí víc zaměřit na sebe a svou životní pohodu. První část pracovního listu je určena pro pedagogy, kteří cítí, že více dávají, než dostávají. Druhá část je věnována těm, kteří se chtějí naučit častěji říkat NE.
Když vyrazíme ven, čeká nás často i cesta přes silnici. Ať už přecházíme přes přechod, nebo na místě, kde přechod není, je potřeba se rozhlédnout. Ví děti, která je levá a pravá strana? Zkuste to s nimi procvičit.