Hledáte pracovní listy? Na ČT edu najdete materiály pro předškoláky, žáky základních i studenty středních škol. Pracovní listy jsou rozdělené podle předmětů i témat.
Zde najdete řešení a metodické pokyny k pracovnímu listu Martina Bárta – Prag Sehenswürdigkeiten. Jeho cílem je, aby žáci uměli v němčině pojmenovat nejznámější památky v Praze, rozšířili si tím slovní zásobu a také vědomosti na téma Praha.
Pracovní list je určen pro žáky středních škol s jazykovou úrovní A2. Jeho cílem je, aby žáci uměli v němčině pojmenovat nejznámější památky v Praze, rozšířili si tím slovní zásobu a také vědomosti na téma Praha.
Zde najdete řešení a metodické pokyny k pracovnímu listu Martina Bárta – Karlsuniversität. Hlavním cílem je žáky motivovat ke studiu na Univerzitě Karlově a rozšířit jejich slovní zásobu. Můžete žákům navrhnout, aby si sami vytvořili slovníček k tomuto tématu a zapisovali slovíčka, která neznají.
Cílovou skupinou jsou žáci střední školy, pracovní list je určen pro jazykovou úroveň A2. Hlavním cílem je žáky motivovat ke studiu na Univerzitě Karlově a rozšířit jejich slovní zásobu. Můžete žákům navrhnout, aby si sami vytvořili slovníček k tomuto tématu a zapisovali slovíčka, která neznají.
Zde najdete řešení a metodické pokyny k pracovnímu listu Martina Bárta – Berlin. Hlavním cílem je žáky motivovat ke studiu v zahraničí (Německu). Důležité je, aby si žáci uvědomili, že studium v cizině přináší spoustu kladů, ale také má svá úskalí, nicméně i přesto je to skvělá zkušenost.
Cílovou skupinou jsou žáci střední školy, pracovní list je určen pro jazykovou úroveň A2. Hlavním cílem je žáky motivovat ke studiu v zahraničí (Německu). Důležité je, aby si žáci uvědomili, že studium v cizině přináší spoustu kladů, ale také má svá úskalí, nicméně i přesto je to skvělá zkušenost.
Zde najdete řešení a metodické pokyny k pracovnímu listu Německo. Žáci budou prostřednictvím tohoto pracovního listu seznámeni se základními informacemi o Německu a jeho městech. Během práce na pracovním listu si rozšíří slovní zásobu v souvislosti s tímto tématem.
Cílovou skupinou jsou žáci 2. stupně ZŠ s jazykovou úrovní A2, kteří budou prostřednictvím tohoto pracovního listu seznámeni se základními informacemi o Německu a jeho městech. Během práce na pracovním listu si rozšíří slovní zásobu v souvislosti s tímto tématem.
Tento pracovní list je určen pro žáky SŠ a jazykovou úroveň A2. Žáci se seznámí s organizací DAAD, vyhledávají informace na internetu, rozšíří si slovní zásobu k tomuto tématu, získají povědomí o možnosti stipendia v Německu, zároveň trénují poslech a doplňují informace do textu.
Pracovní list je zaměřen na nákup na internetu, jedno z témat finanční gramotnosti a zároveň běžnou součást dnešního spotřebitelského chování. Cílem listu je vést žáky ke komplexnímu pohledu na nakupování na internetu, na jeho možnosti i rizika.
Pracovní list přispívá k rozvoji finanční gramotnosti žáků. Tématem listu je spotřebitelské chování a uvědomění si, jak by (ne)měl vztah zákazníka a prodejce vypadat.