Pojmenování vlastních pocitů, prožitků a zvládání emocí je pro žáky mladšího školního věku obtížné. Cílem kolekce zaměřené na emoce a prožitky je, aby se žáci naučili uvědomit si své pocity, pojmenovat je a následně s nimi i pracovat ve smyslu jejich zvládání.
Tento pracovní list je určený pro žáky 1. stupně ZŠ. Procvičíte si, co jste se naučili o hmyzu, který můžete potkat na louce. Dokážete správně pojmenovat hmyz podle obrázku? Pokud ne, pusťte si video, které vám s tím pomůže!
Žák si osvojí novou slovní zásobu (ovoce a zelenina), upevní si dříve osvojenou slovní zásobu (čísla, barvy) a gramatické struktury (-s u množného čísla). Seznámí se s použitím slovesa like a procvičí si frázi there is / are.
www.gramotnosti.pro/epublikace // autoři: PPUC-ČG-OVU-tým
Tento pracovní list je určen žákům 1. stupně základní školy. Cílem pracovního listu je ověřit znalosti z videí Mazání dat z počítače a Svět v počítači.
Tento pracovní list je určený pro žáky 1. stupně ZŠ. Ověří, jak dobře znají bratry Karla a Josefa Čapkovi. Co všechno během svého života dokázali a mnohem víc se dozvíte ve videu!
Pracovní list pojednává o měření času v průběhu věků se zaměřením na hodiny. Součástí pracovního listu je praktická výroba přesýpacích hodin dle návodu ve videu. Pomůcky k výrobě hodin jsou sepsané ve cvičení 6. List je určen žákům 3. až 5. tříd.