Jak rozpoznáme intelektově nadané dítě? A co to vůbec znamená? Jaké jsou typické charakteristiky tzn. MiND dětí a jaké existují osobnostní profily těchto dětí dle potřeb, pocitů či chování? Odpovědi na tyto otázky přináší tento krátký letáček od nadačního fondu Qiido, patrona nadaných žáků.
Žák si osvojí novou slovní zásobu (ovoce a zelenina), upevní si dříve osvojenou slovní zásobu (čísla, barvy) a gramatické struktury (-s u množného čísla). Seznámí se s použitím slovesa like a procvičí si frázi there is / are.
www.gramotnosti.pro/epublikace // autoři: PPUC-ČG-OVU-tým
Pojmenování vlastních pocitů, prožitků a zvládání emocí je pro žáky mladšího školního věku obtížné. Cílem kolekce zaměřené na emoce a prožitky je, aby se žáci naučili uvědomit si své pocity, pojmenovat je a následně s nimi i pracovat ve smyslu jejich zvládání.
Tento pracovní list je určený pro žáky 1. stupně ZŠ. Ověří, jak dobře znají bratry Karla a Josefa Čapkovi. Co všechno během svého života dokázali a mnohem víc se dozvíte ve videu!
Tento pracovní list je určen žákům 1. stupně základní školy. Cílem pracovního listu je ověřit znalosti z videí Mazání dat z počítače a Svět v počítači.
Děti se seznámí se symfonickou básní Bedřicha Smetany Vltavou. Jeden z úkolů zahrnuje zápis not do notové osnovy. Další úkol podněcuje k vyhledávání informací o Bedřichovi Smetanovi, včetně dokreslení jeho portrétu. Pracovní list je určen pro 4. - 5. třídu.
Pracovní list pojednává o měření času v průběhu věků se zaměřením na hodiny. Součástí pracovního listu je praktická výroba přesýpacích hodin dle návodu ve videu. Pomůcky k výrobě hodin jsou sepsané ve cvičení 6. List je určen žákům 3. až 5. tříd.