Pracovní list pro žáky vyšších ročníků druhého stupně základních škol je součástí námětu Jak na přijímačky z češtiny, jehož cílem je pomoci žákům při přípravě na přijímací zkoušky ke studiu na středních školách.
Metodický materiál, který je určen primárně pro učitele základních a středních škol, jejichž žáci pocházejí z odlišného kulturního prostředí. Tento materiál byl poskytnut Národním pedagogickým institutem.
Pracovní list slouží pro zpestření výuky literatury a je určený pro žáky základních škol. Na základě informací z videí o Karlu Jaromíru Erbenovi zpracujte s žáky kreativní formou jeho život, zájmy a postoje.
Pracovní list se zaměřuje na čtení s porozuměním a je určený žákům základních škol. Úkolem je pracovat s ukázkou z knihy Bylo nás pět od Karla Poláčka.
Tento metodický list je součástí námětu do výuky Masarykova cesta: Od nepopulárního intelektuála k "tatíčkovi". Vhodný pro 2. stupeň ZŠ a SŠ. Vhodný pro prezenční i online výuku.
Expand your vocabulary, solve the crossword puzzle and test your ability to understand the story correctly with a lesson.
Rozšiřte svoji slovní zásobu, vyluštěte křížovku a ověřte si svou schopnost porozumět správně příběhu s ponaučením.
Cílem pracovního listu pro žáky středních škol je přinést maturantům možnost hlouběji objevovat běžná i méně běžná literární témata a učinit přípravu na maturitní zkoušku trochu pestřejší…Tento list přibližuje drama Don Juan od dramatika Molière.
Metodický list je součástí námětu Čteme Václava Havla. Materiál je určen pedagogům a zaměřuje se na hru Audience. Metodický list vznikl v produkci Knihovny Václava Havla.
Pracovní list lze použít k úvaze a připomenutí počátku přemýšlení o spravedlnosti, svobodě, možnosti naplňování lidských práv. / Робочий лист можна використовувати для міркування та нагадування про початок роздумів про справедливість, свободу, можливість реалізації прав людини.
Podíváme se na média od tištěných až po ty digitální: plakáty, časopisy a nově se rozvíjející oblast motion designu. Zamyslíme se také nad tím, jaká je budoucnost vizuální komunikace.