Strach je náročná emoce. Prožívání strachu se proto snažíme bránit. Třeba tím, že o něm a o tom, co ho spouští, nemluvíme. Cítit strach ale není špatně. Přijměte proto, že se bojíte a čeho se bojíte. Pomůže Vám podpůrný materiál z Centra LOCIKA.
Co způsobí, že se nějaké video stane virálním? Co znamená „deep fake“? Na tyto otázky si po zhlédnutí videa odpovíme prostřednictvím úkolů v pracovním listu. Žáci budou potřebovat digitální technologie a přístup na internet.
Doprovodný materiál k pořadu Ochránce, který je určen primárně pro učitele základních a středních škol. Cílem této tematické přílohy je pomoci porozumět fenoménu šikany, možnostem, jak mu předcházet a jak na něj efektivně reagovat, pokud k jeho výskytu dojde.
Tento pracovní list je určený pro žáky 1. stupně ZŠ. Ověří, co se děti naučily o cukrové řepě a o tom, jak získáváme cukr. Procvičí názvy různých druhů cukru a mnoho dalšího, co se dozvěděly ve videu.
Cílem pracovního listu je poskytnout návod na jednoduchou výrobu vznášedla.
Pomůcky: psací potřeby, na pokus: nepotřebné CD, víčko od PET lahve – pití pro děti, nafukovací balonek, tavnou pistoli s nábojem, smirkový papír.
Pracovní list je určen pro žáky 5. ročníků ZŠ. Vhodná je práce ve skupinách, kde mají žáci příležitost nad návrhy řešení diskutovat. Po splnění jednotlivých zadání by mělo následovat společné zdůvodnění a reflexe.