Check out your answers in the worksheet with this key. Did you fill it correctly?
Ověřte si své odpovědi v pracovním listu s tímto klíčem. Vyplnili jste ho správně?
Pracovní list je součástí kolekce Prezidentské projevy, jejímž cílem je poukázat na charakteristické rysy projevů jednotlivých československých a českých hlav státu. Kolekce zároveň umožňuje posoudit, jak se v průběhu desetiletí vyvíjela čeština v projevech vrcholných státníků.
Udělejte si představu, jaké jsou plány a vize, co je aktuálně k dispozici i co je třeba řešit. / Отримайте уявлення про те, які плани та бачення, що є доступне на цей момент і що необхідно вирішити.
Tento pracovní list se zaměřuje se na téma prvorepublikové architektury, největší pozornost je věnována stylu funkcionalismu. Je určen pro žáky ZŠ i SŠ a k jeho vypracování stačí 1 vyučovací hodina. Žák na základě vlastního úsudku porovná stavby a z tohoto porovnání vyvodí typické rysy stylu.
Pracovní list je určen pro žáky středních škol, ale i 2. stupně základních škol. Jeho cílem je seznámit se statickou elektřinou, elektrickou silou a Van de Graaffovým generátorem.
Cílovou skupinou jsou žáci 2. stupně ZŠ s jazykovou úrovní A2, kteří budou prostřednictvím tohoto pracovního listu seznámeni s vánočními zvyky. Během práce na pracovním listu si žáci rozšíří slovní zásobu v souvislosti s tímto tématem a zároveň si procvičí německé spojky.
Decide which of our statements are true. Write the adjectives in comparative or superlative form.
Rozhodněte, která z našich tvrzení jsou pravdivá. Napište přídavná jména ve 2. nebo 3. stupni.
Cílem pracovního listu pro žáky středních škol je přinést maturantům možnost hlouběji objevovat běžná i méně běžná literární témata a učinit přípravu na maturitní zkoušku trochu pestřejší…Tento představuje román Citlivý člověk od autora Jáchyma Topola.