Tento pracovní list je určen žákům 2. stupně základní školy a žákům střední školy. Cílem pracovního listu je ověřit znalosti z videa Češi zachraňují zoborožce na Filipínách.
Pracovní list pro žáky 2. stupně a střední školy. Pojednává o životním osudu Imricha Gablecha. Zdrojem materiálu je vzdělávací portál My jsme to nevzdali.
Cílem pracovního listu je vést žáky k uvědomění si vývoje televizních zpravodajských relací z hlediska obsahu, formy zpracování či vlivu politického uspořádání státu. Žáci při plnění úkolů objevují dílčí souvislosti a vyjadřují svůj názor.
Check out your answers in the worksheet with this key. Did you fill it correctly?
Ověřte si své odpovědi v pracovním listu s tímto klíčem. Vyplnili jste ho správně?
Jen málo spisovatelů je v českém prostředí vnímáno tak rozporně jako Milan Kundera. Debata literárních vědců a dalších osobností se zabývá jinakostí Milana Kundery, která mnohé tak provokuje. Pracovní list nabídne náhled do života a díla tohoto autora.
Check your understanding of the video. Decide which of our statements are true. Fill the gaps in the sentences with the right phrasal verbs.
Ověřte si, že jste videu porozuměli. Rozhodněte, která z našich tvrzení jsou pravdivá. Vyplňte mezery ve větách správnými frázovými slovesy.