K následující aktivitě děti budou potřebovat nůžky a lepidlo. Nejdříve je dobré se zamyslet, co už o těchto autorech (Astrid Lindgrenová, Pavel Šrut, Karel Čapek) děti ví. Po skončení aktivity věnujte čas sdílení, co nového se děti dozvěděly.
Tento pracovní list je určený pro žáky 1. a 2. stupně ZŠ. Ověří vaše znalosti o listnatých stromech a keřích. Poznáte strom podle jeho listů?
Zdroj: Vojenské lesy a statky dětem - www.deti.vls.cz, autor Vojenské lesy a statky ČR, s.p.
Tento badatelsky orientovaný pokus pomáhá žákům pochopit princip lámání světla při
průchodu různými prostředími. Pokus využívá jednoduché pomůcky a umožňuje žákům samostatně
provést experiment a vyvodit závěr.
Dnešní telefony už dávno nemusí být na kabelu, takže autoři předpověděli nástup mobilů. Umělá inteligence, které řeknete přání, vám ho vyplní v podobě textu, obrázku nebo videa. V současné době klademe důraz na etiku práce s umělou inteligencí. V tomto pracovním listu veďme žáky k etičnosti jejich přání.
Pracovní list je zaměřený na propojení čtení, psaní, přemýšlení a vyrábění. Děti si zapíšou, co o Masopustu vědí a po shlédnutí videí shrnou, co se dozvěděly zajímavého. Vyrobí si jednu nezbytnou rekvizitu do průvodu a napíšou k ní podle návodných otázek popis pracovního postupu.
Cílem PL je vypracování úkolů s dopomocí vyrobených pomůcek z videí. PL list je určen starším žákům prvního stupně. Při zhotovování úkolů se žáci učí číst data z tabulky a grafů. Potřeby pro výrobu matematických pomůcek jsou obsahem videí.
Cílem PL je vypracování úkolů s dopomocí vyrobených pomůcek z videí. Potřeby pro výrobu matematických pomůcek jsou obsahem videí. / Ціллю робочого листа є розвязок завдань за допомогою вироблених допоміжних засобів з відео. Потреби для вироби математичних допоміжних засобів є змістом відео.
Tento pracovní list je určen žákům 1. stupně základní školy. Cílem je seznámit žáky s pojmem permakulturní zahrada a procvičit u toho také matematiku. Pracovní list je součástí námětu Víte, co je zahrada z vybrané kapitoly Zahrada.