Pracovní listy pro 1. stupeň ZŠ

Rozšiřující materiály:

Stupeň vzdělávání:

Předměty:

Vybrané filtry:

Smazat vše

Stupně:

Řadit podle:

Seřadit podle...

Zobrazuji 1-312 z 1393

Metodické doporučení: Bezpečné chování na horách - pro 3. ročník ZŠ

Jak máme být vybaveni na výlet do hor v zimě? Video a metodické doporučení mohou žáky naučit, jak se zachovat v případě zranění spolužáka v horském terénu.
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Prvouka
Výchova ke zdraví

Metodické doporučení: Co dělá dobrého sportovce?

Metodické doporučení je určené pro práci se žáky 1. stupně ZŠ a přináší inspiraci na téma co dělá dobrého sportovce.
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Výchova ke zdraví

Metodické doporučení: Haló, tady dispečink horské služby

Zde najdete metodické doporučení na téma Haló, tady dispečink horské služby pro 5. ročník ZŠ.
1. stupeň ZŠ
Výchova ke zdraví

Metodické doporučení: Hasiči

Metodický list využívá čtyř videoukázek. Metodická doporučení směřují spíše do vyšších ročníků 1. stupně ZŠ, lze je ale využít i u starších žáků. Jedno cvičení odkazuje na PL, který je součástí této kolekce. Žáci poznávají práci hasičů a prostředí, ve kterém pracují.
1. stupeň ZŠ
Výchova ke zdraví

Metodické doporučení: Horolezci, horolezkyně, horolezčata

Zde najdete metodické doporučení pro 3. ročník ZŠ na téma horolezectví.
1. stupeň ZŠ
Výchova ke zdraví

Metodické doporučení: Jak chovat domácího mazlíčka

Cílem aktivit v metodickém listu je seznámit děti s možnostmi péče o domácí mazlíčky a také posílit jejich finanční gramotnost.
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Prvouka

Metodické doporučení: Kým, čím? Obyvatelem Keni!

Co bychom dělali, kdybychom se probudili v kůži obyvatele Keni? Podíváme se na tuto zemi z úhlu pohledu několika obyvatel a jejich povolání.
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Prvouka

Metodické doporučení: Méně známé velikonoční zvyky

Inspirace pro práci s tématem Velikonoce je určena pro žáky 1.–2. ročníku.
1. stupeň ZŠ
Prvouka

Metodické doporučení: Měření času v průběhu historie - pro 2. - 3. ročník ZŠ

Hlavním cílem doporučených aktivit je seznámit děti s vývojem měření času v průběhu historie. Na „obyčejném“ předmětu, jakým jsou kapesní hodinky si můžou uvědomit, jak se předměty denní potřeby proměňují.
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Prvouka

Metodické doporučení: Měření času v průběhu historie - pro 5. ročník ZŠ

Hlavním cílem doporučených aktivit je seznámit děti s vývojem měření času v průběhu historie. Na „obyčejném“ předmětu, jakým jsou kapesní hodinky si můžou uvědomit, jak se předměty denní potřeby proměňují.
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Prvouka

Metodické doporučení: Mexiko: Od Cortéze po rituály

Co všechno mohl prozkoumávat mořeplavec Ernando Cortéz, když připlul do Mexika? Zkusíme se po jeho vzoru také pustit do objevování této země.
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Prvouka

Metodické doporučení: Mléčná dráha

Hlavním cílem doporučených aktivit je seznámit děti se základními pojmy souvisejícími s vesmírem a rozvinout jejich představu o vesmíru. Prostřednictvím doporučených aktivit budeme u dětí rozvíjet kooperativní učení a podpoříme rozvoj klíčových kompetencí žáků, a to i v oblasti digitální.
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Prvouka
Výtvarná výchova

ČT edu nejsou pouze videa

1 256

pořadů

Každý měsíc
přibývají na ČT edu
desítky nových
materiálů
pro
vaši výuku

Probíhá načítání