Pracovní list se zaměřuje na čtení s porozuměním a je určený žákům základních škol. Úkolem je pracovat s ukázkou z knihy Bylo nás pět od Karla Poláčka.
Pracovní list slouží pro zpestření výuky literatury a je určený pro žáky středních škol. Na základě informací z videí o Karlu Poláčkovi zpracujte s žáky kreativní formou jeho život, zájmy a postoje.
Pracovní list slouží pro zpestření výuky literatury a je určený pro žáky základních škol. Na základě informací z videí o Karlu Poláčkovi zpracujte s žáky kreativní formou jeho život, zájmy a postoje.
Pracovní list slouží pro zpestření výuky literatury a je určený pro žáky základních škol. Na základě informací z videí o Karlu Jaromíru Erbenovi zpracujte s žáky kreativní formou jeho život, zájmy a postoje.
Pracovní list slouží pro zpestření výuky literatury a je určený pro žáky středních škol. Na základě informací z videí o Karlu Havlíčku Borovském zpracujte s žáky kreativní formou jeho život, zájmy a postoje.
Pracovní list slouží pro zpestření výuky literatury a je určený pro žáky základních škol. Na základě informací z videí o Karlu Havlíčku Borovském zpracujte s žáky kreativní formou jeho život, zájmy a postoje.
Pracovní list slouží pro zpestření výuky literatury a je určený pro žáky základních škol. Na základě informací z videí o Karlu Čapkovi zpracujte s žáky kreativní formou jeho život, zájmy a postoje.
Pracovní list slouží pro zpestření výuky literatury a je určený pro žáky středních škol. Na základě informací z videí o Karlu Čapkovi zpracujte s žáky kreativní formou jeho život, zájmy a postoje.
Pracovní list se zaměřuje na práci s textem a jeho porozumění. Žáci mají porovnat jazyk v ukázce se současnou podobou českého jazyka a vybrat z textu konkrétní příklady změn.
Pracovní list slouží pro zpestření výuky literatury a je určený pro žáky 2. stupně ZŠ. Seznamuje hravou formou s osobností Franze Kafky a dává prostor žákům k vyobrazení jeho záhadné osobnosti jejich vlastními očima.
Pracovní list slouží pro zpestření výuky literatury a je určený pro žáky středních škol. Na základě informací z videí o Františku
Gellnerovi zpracujte s žáky kreativní formou jeho život, zájmy a postoje.