04:14
Pasáž vysvětluje, jaký je rozdíl mezi malířem obrazů a malířem pokojů. Děti si dále zopakují barvy z palety.
04:54
Pořad zábavnou formou pomocí malířské palety opakuje již dříve naučené barvy.
04:29
Představení cihlové barvy a zopakování barev červené, zelené a žluté. Informace o tom, jaké barvy je potřeba smíchat, aby vznikla hnědá.
05:04
Pořad seznamuje děti s tím, co se stane, když smícháme různé barvy. Ukazuje, jakými barevnými kombinacemi vzniká oranžová a hnědá.
04:56
Pořad seznamuje děti formou pohádky O balónku s barvami přírody. Ukazuje základní barvy na přírodních objektech a jevech. Když se balónek zatoulá do lesů, ukazuje zelenou barvu. Když se zatoulá do pouště, ukazuje žlutou barvu. A když letí nad mořem, ukazuje modrou barvu.
04:50
Seznámení s barvami v rámci lidské tváře. Jaké barvy v obličeji může člověk mít, když je mu zima (modrá pusa), když je mu špatně od žaludku (zelený obličej) nebo když má rýmu (červený nos).
04:43
Pořad seznamuje děti se zlatou barvou a v místnosti se hledají zlaté objekty.
04:52
Pořad seznamuje děti se stříbrnou barvou. Ukazuje, jaké předměty jsou stříbrné. Dále je zde krátké zopakování barev červené, zelené, modré a žluté.
04:42
Krátká ukázka seznamuje děti se žlutou barvou a názorně předvádí, které věci mají žlutou barvu.
04:49
Pořad seznamuje děti s nejsvětlejší a nejtmavší barvou: bílou a černou.
01:09
Krátké seznámení se základními geometrickými tvary. Cílem je přiřadit správně velký čtverec nebo obdélník do vyznačeného prostoru.
04:31
Pořad hravou formou ukazuje dětem, jak vypadá bílá barva, a v místnosti se hledají objekty, které jsou bílé.