60 pečetí

Známé osobnosti vzpomínají na nejemocionálnější zážitek ze sledování Československé televize.

Zde najdete všechny materiály k tomuto pořadu

Předměty:

Pracovní listy

Zobrazuji 1-20 z 20

Pracovní list: Zdeněk Svěrák - Příběh ze rčení potřetí / řešení

Zde najdete řešení pracovního listu Zdeněk Svěrák - Příběh ze rčení potřetí.
2. stupeň ZŠ
ČJ a literatura

Pracovní list: Zdeněk Svěrák - Příběh ze rčení potřetí

Cit pro jazyk, nápaditost a zároveň vtip Zdeňku Svěrákovi nechybí. Vysvětlete s žáky rčení, která Zdeněk Svěrák využívá v příběhu pana Holátka. Kolik jich žáci znají a která z nich jsou pro ně naopak úplně nová?
2. stupeň ZŠ
ČJ a literatura

Pracovní list: Zdeněk Svěrák - Příběh ze rčení podruhé / řešení

Zde najdete řešení pracovního listu Zdeněk Svěrák - Příběh ze rčení podruhé.
2. stupeň ZŠ
ČJ a literatura

Pracovní list: Zdeněk Svěrák - Příběh ze rčení podruhé

Cit pro jazyk, nápaditost a zároveň vtip Zdeňku Svěrákovi nechybí. Vysvětlete s žáky rčení, která Zdeněk Svěrák využívá v příběhu pana Holátka. Kolik jich žáci znají a která z nich jsou pro ně naopak úplně nová?
2. stupeň ZŠ
ČJ a literatura

Pracovní list: Zdeněk Svěrák a poťouchlá doba cenzury / řešení

Zde najdete řešení pracovního listu Zdeněk Svěrák a poťouchlá doba cenzury
2. stupeň ZŠ
ČJ a literatura

Pracovní list: Zdeněk Svěrák a poťouchlá doba cenzury

Období před rokem 1989 bylo charakteristické řadou podivností, které se nám dnes zdají těžko uvěřitelné. Na jednu poťouchlost doby vzpomíná Zdeněk Svěrák.
2. stupeň ZŠ
ČJ a literatura

Pracovní list: Velké události zachycené televizní kamerou

Cílem pracovního listu je vést žáky k uvědomění, že televizní vysílání v Československu značně ovlivňovala politická situace a dobový kontext. Žáci si při plnění úkolů uvědomují dílčí historické, společenské i politické souvislosti a vyjadřují svůj názor.
2. stupeň ZŠ
Střední škola
Člověk a společnost
Štítek Digitální kompetence
Časová náročnost:
30 minut

Pracovní list: Televize jako součást života

Cílem pracovního listu je vést žáky k zamyšlení se nad televizí, která je jedním z nejpopulárnějších masmédií, a nad jejím postavením v běžném životě. V rámci úkolů žáci pracují s asociacemi, emocemi i svými návyky spojenými s televizí a přemýšlejí o obecnější roli televize a televizního vysílání.
2. stupeň ZŠ
Střední škola
Člověk a společnost
Štítek Digitální kompetence
Časová náročnost:
30 minut

ČT edu nejsou pouze videa

1 244

pořadů

Každý měsíc
přibývají na ČT edu
desítky nových
materiálů
pro
vaši výuku

Probíhá načítání