Mnoho českých dezinformačních webů je označováno jako prokremelské. Pořad vysvětluje, proč a kdo za nimi vlastně stojí, a ptá se, co je jejich cílem.
Pořad ukazuje, že v posledních letech vzniká v Česku velké množství dezinformačních webů a přibližuje jejich cíle.
Tématem pořadu je cenzura médií. Myslí se tím kontrola obsahu médií. Byla tu odjakživa a v určité míře je stále přítomná i dnes.
Tématem pořadu je Rada pro rozhlasové a televizní vysílání – správní orgán zřízený zákonem o provozování rozhlasového a televizního vysílání. Je to místo, kde si na televizní vysílání mohou občané stěžovat.
Pořad se věnuje etickému kodexu novináře, který vymezuje, jak se má novinář ve sporných situacích zachovat.
Pořad se věnuje otázce, jestli si může novinář dělat, co chce. Ve své práci by měl dodržovat zásady novinářské etiky.
Sledování televizních zpráv se v průběhu let vizuálně i koncepčně změnilo, ale stále je považováno za důležitou součást všeobecného přehledu. Video ukazuje, jaké televizní stanice nalezneme v českém prostředí.
Rozhlas je každodenním společníkem většiny lidí. Pořad vysvětluje, že ho dělíme na soukromý a veřejnoprávní. Dále existuje také rozhlas regionální. Jen českých stanic je více než sto.
Pasáž ukazuje, jakým historickým vývojem prošly časopisy a pro jaké cílové skupiny se vydávají. Ptá se, jestli obstojí v současné době v porovnání s internetem a digitálními médii.
Denní tisk patří mezi masová média. Pasáž vysvětluje, proč noviny čteme – přináší totiž aktuální informace.
O kyberšikaně se mluví jako o formě šikany prostřednictvím elektronických médií, jako je mobilní telefon či internet. Pořad radí, jak se proti ní bránit.
Pořad o tom, co je to product placement a kde na něj nejčastěji narazíme.
13 529
758
4 614
1 311
68
Každý měsíc přibývají na ČT edu desítky nových materiálů pro vaši výuku
Novinky posíláme jednou za měsíc. Nebudeme vám posílat žádný spam. Vložením e-mailu souhlasíte se zpracováním osobních údajů.