Hledáte pracovní listy? Na ČT edu najdete materiály pro předškoláky, žáky základních i studenty středních škol. Pracovní listy jsou rozdělené podle předmětů i témat.
Tento pracovní list je určený pro žáky 1. a 2. stupně ZŠ. Ověří vaše znalosti o mravencích. Dokážete popsat tělo mravence? A víte, že mravenci se jmenují podle toho, kterou funkci v mraveništi vykonávají?
Zdroj: Vojenské lesy a statky dětem - www.deti.vls.cz, autor Vojenské lesy a statky ČR, s.p.
Check your understanding of the video. Match the words with their definition. Choose the best answers to given questions.
Ověřte si, že jste videu porozuměli. Spojte slova s popisem jejich významu. Vyberte nejvhodnější odpovědi pro dané otázky.
Pracovní list je určen zejména pro žáky SŠ. Jeho cílem je seznámit žáky s chemickou reakcí, která probíhá při výrobě mýdla, a s pojmem vyšší mastné kyseliny.
Česká morfologie čili tvarosloví patří mezi ty složitější. Vděčíme za to především skutečnosti, že čeština patří mezi ohebné (flexivní) jazyky. Procvičte si morfologii s tímto pracovním listem, určeným primárně pro studenty středních škol.
V tomto pracovním listu budete v textu vybírat jazykově správné varianty. Je vhodný pro žáky, kteří se připravují na přijímací zkoušky ke studiu na víceletých gymnáziích i čtyřletých oborech středních škol.
Cílem aktivit zaměřených na emoci láska je, aby si žáci uvědomili své pocity, pojmenovali je a následně s nimi dokázali pracovat. Díky vzájemnému sdílení prožitků a představ zjišťují, že u každého se tato emoce projevuje jiným způsobem, přesto se žáci vzájemně nehodnotí a nesrovnávají.
Následující pracovní list s řešením pro učitele se zaměřuje na téma virové nákazy. Žáci si pomocí jednotlivých úkolů dokážou lépe představit, jak virus vypadá, na jakém principu funguje a jaké jsou hlavní vlastnosti, kterými se odlišuje od buňky.
Pracovní list pro žáky 2. stupně ZŠ a SŠ k námětu do výuky Milada Horáková, který je součástí vybrané kapitoly Politické procesy 50. let. Porovnejte si znalosti z našich videí. Vhodné pro prezenční i online výuku.
Proč jedna sklenička plave na hladině, zatímco totožná sklenička klesá ke dnu? Na to se podíváme v dnešní lekci. Autorem materiálu je portál Badatelé.cz, děkujeme.