Pracovní listy pro 2. stupeň ZŠ

Rozšiřující materiály:

Stupeň vzdělávání:

Předměty:

Vybrané filtry:

Smazat vše

Stupně:

Řadit podle:

Seřadit podle...

Zobrazuji 1-456 z 2321
2. stupeň ZŠ
Globální rozvojové vzdělávání

Metodický list: Komunikační překážky: Co otevírá komunikaci?

Co otevírá komunikaci s žáky? Jak jim naslouchat? Přečtěte si k tématu více v tomto metodickém materiálu. Autory textu jsou Veronika Laufková a Karel Starý. Zdroj: Hodnocení pro učení.
Předškolní
1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
Střední škola
O vzdělávání
Časová náročnost:
15 minut

Metodický list: Komunikační překážky: Poskytování průběžné verbální zpětné vazby žákům

Přečtěte si o dvanácti komunikačních blocích, které jsou překážkou v další komunikaci: zpomalí, naruší či zastaví oboustrannou komunikaci, která je nezbytná k tomu, aby učitel mohl žákovi pomoci. Autory textu jsou Veronika Laufková a Karel Starý. Zdroj: Hodnocení pro učení.
Předškolní
1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
Střední škola
O vzdělávání
Časová náročnost:
15 minut

Metodický list: Komunikační překážky: Uvážlivé používání chvály

Nejenom výtky a obviňování, ale rovněž chvála může mít protichůdný efekt na dětské a žákovské sebepojetí. Přečtěte si k tématu více v tomto metodickém materiálu. Autory textu jsou Veronika Laufková a Karel Starý. Zdroj: Hodnocení pro učení.
Předškolní
1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
Střední škola
O vzdělávání
Časová náročnost:
10 minut

Metodický list k tématu Tělo v mé hlavě: Stop bodyshamingu

V tomto metodickém listu najdete pokyny k tomu, jak používat ve třídě pracovní listy k tematice bodyshamingu. Ty jsou určeny pro 2. stupeň základní školy a pro žáky středních škol.
2. stupeň ZŠ
Střední škola
Člověk a společnost

Metodický list: Kyslíkový dluh a intervalový trénink

Tento metodický list jednoduše vysvětlí, co znamená kyslíkový dluh a jak vypadá intervalový trénink.
2. stupeň ZŠ
Střední škola
Výchova ke zdraví

Metodický list: Loga, značky a každodennost

Zde najdete metodický komentář k pracovnímu listu pro učitele.
2. stupeň ZŠ
Střední škola
Člověk a společnost
Umění a kultura
Výtvarná výchova
Štítek Vizuální gramotnost

Metodický list: Losování žáků (no hands up)

Jednou ze základních technik zjišťování aktuálního stavu porozumění žáků jsou tzv. „losovátka/špachtličky“. Jak je zařadit do svých hodin? Techniku představuje následující metodický materiál. Autory textu jsou Veronika Laufková a Karel Starý. Zdroj: Hodnocení pro učení.
Předškolní
1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
Střední škola
O vzdělávání
Časová náročnost:
15 minut

Metodický list: Moc bezmocných

Metodický list je součástí námětu Čteme Havla. Materiál je určen pedagogům a zabývá se esejí Václava Havla s názvem Moc bezmocných. Metodický list vznikl v produkci Knihovny Václava Havla.
2. stupeň ZŠ
Střední škola
ČJ a literatura

Metodický list: Nabídka relaxačních technik

V tomto dokumentu najdete devatero první pomoci ve stresu.
1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
Střední škola
Výchova ke zdraví

Metodický list: NATO

Metodický list asociace učitelů občanské výchovy a společenských věd - Občankáři. Materiál je součástí lekce k tématu Severoatlantické aliance.
2. stupeň ZŠ
Střední škola
Dějepis
Člověk a společnost
Globální rozvojové vzdělávání

Metodický list: Novoroční projev v roce 1990

Metodický list je součástí námětu Čteme Havla. Materiál je určen pedagogům a zabývá se prvním novoročním projevem prezidenta Václava Havla. Metodický list vznikl v produkci Knihovny Václava Havla.
2. stupeň ZŠ
Střední škola
ČJ a literatura

ČT edu nejsou pouze videa

1 305 pořadů

1 305

pořadů

Každý měsíc
přibývají na ČT edu
desítky nových
materiálů
pro
vaši výuku

Probíhá načítání