Děti se v pracovním listě seznámí s příběhem Tarzana. Krátké video bude využito k navození tématu hrdinství. Pracovní list obsahuje stručný text o Tarzanovi. V dalším cvičení dává pracovní list prostor pro zamyšlení se nad pojmem hrdina. Pracovní list je určen žákům 1. a 2. ročníků.
Zde najdete metodické pokyny k pracovnímu listu Večerníček: Čtyřlístek - Poprask v zoo - 3.ročník.
Cílem metodického listu je ukázat, jak lze pracovat s příběhem Čtyřlístku – jak rozvíjet slovní zásobu, pracovat s významem slov a propojovat vzdělávací obory za pomoci témat. Aktivity jsou určeny žákům 3. ročníku.
Pracovní list je určen žákům 2. ročníku. Jeho cílem je procvičit na známém příběhu Čtyřlístku význam slov, rozšiřovat slovní zásobu, procvičit řazení slov podle abecedy, přivést žáky k zamyšlení se nad přínosem zakládání zoologických zahrad a to vše propojit s úkolem z matematiky.
Pracovní list je určen žákům 3. ročníku. Jeho cílem je procvičit na známém příběhu Čtyřlístku význam slov, přivést žáky k zamyšlení se nad přínosem zakládání zoologických zahrad, naučit je vyhledávat informace na internetu a to vše propojit s úkolem z matematiky. Nejsou potřeba žádné speciální pomůcky, pouze psací náčiní.
Zde metodické pokyny k pracovnímu listu Večerníček: Čtyřlístek - Poprask v ZOO - 2.ročník.
Cílem metodického listu je ukázat, jak lze pracovat s příběhem Čtyřlístku – jak rozvíjet slovní zásobu, pracovat s významem slov, řešit slovní úlohy a propojovat vzdělávací obory za pomoci témat.
Pracovní list slouží především žákům 7. ročníku k domácímu procvičování, využít jej však mohou i žáci 9. tříd k přípravě na přijímací zkoušky.
Cílem kapitoly je objasnit žákům pojmy středová souměrnost, střed středové souměrnosti, útvary středově souměrné a seznámit je s postupem konstrukce útvarů středově souměrných.
Pracovní list slouží především žákům 6. ročníku k domácímu procvičování, využít jej však mohou i žáci 9. tříd k přípravě na přijímací zkoušky.
Cílem kapitoly je objasnit žákům pojmy osová souměrnost, osa souměrnosti, útvary osově souměrné, vzor a obraz, seznámit s postupem konstrukce útvarů osově souměrných.
Pracovní list slouží především žákům 6. ročníku k domácímu procvičování, využít jej však mohou i žáci 9. tříd k přípravě na přijímací zkoušky.
Pracovní list navazuje na pracovní list Dělitelnost přirozených čísel – základní pojmy, znaky dělitelnosti.
Cílem této kapitoly je ověření znalostí a porozumění výše uvedenému učivu na vyšší úrovni, tedy ve slovních úlohách, které jsou náročnější právě v tom, že žák se musí v textu nejdříve zorientovat, vyhledat si potřebné číselné údaje, přemýšlet o nich a nalézt vhodný matematický aparát k jejich řešení.
Pracovní list slouží především žákům 6. ročníku k domácímu procvičování, využít jej však mohou i žáci 9. tříd k přípravě na přijímací zkoušky.
Cílem pracovního listu je především objasnění základních pojmů z oblasti dělitelnosti a procvičení s pomocí příkladů k daným pojmům. Děti si své znalosti mohou následně ověřit i v navazujícím pracovním listu Dělitelnost přirozených čísel – slovní úlohy.
Zde najdete řešení a metodické pokyny k pracovnímu listu Dělitelnost přirozených čísel.
Cílem pracovního listu je objasnit základní pojmy dělitelnosti a usnadnit jejich procvičení na konkrétních příkladech. Zaměřuje se na určování dělitelnosti celých čísel bez nutnosti písemného dělení a využití znaků dělitelnosti.
Pracovní list je určen žákům 6. ročníku k domácímu procvičování, ale mohou jej využít i žáci 9. tříd při přípravě na přijímací zkoušky. Navazuje na pracovní list Dělitelnost přirozených čísel – slovní úlohy, který umožňuje další prohloubení znalostí prostřednictvím praktických úloh.
Zde najdete řešení a metodické pokyny k pracovnímu listu Středová souměrnost.
Cílem je seznámit žáky se středovou souměrností, jejím středem, středově souměrnými útvary a jejich konstrukcí.
Pracovní list je určen především žákům 7. ročníku k domácímu procvičování, ale mohou jej využít i žáci 9. tříd při přípravě na přijímací zkoušky.
Zde najdete řešení a metodické pokyny k pracovnímu listu Osová souměrnost.
Cílem je seznámit žáky s osovou souměrností, osou souměrnosti, osově souměrnými útvary a jejich konstrukcí.
Pracovní list je určen především žákům 6. ročníku k domácímu procvičování, ale mohou jej využít i žáci 9. tříd při přípravě na přijímací zkoušky.