Pracovní list je určen žákům 2. ročníku. Jeho cílem je procvičit na známém příběhu Čtyřlístku význam slov, rozšiřovat slovní zásobu, procvičit řazení slov podle abecedy, přivést žáky k zamyšlení se nad přínosem zakládání zoologických zahrad a to vše propojit s úkolem z matematiky.
Pracovní list je určen žákům 3. ročníku. Jeho cílem je procvičit na známém příběhu Čtyřlístku význam slov, přivést žáky k zamyšlení se nad přínosem zakládání zoologických zahrad, naučit je vyhledávat informace na internetu a to vše propojit s úkolem z matematiky. Nejsou potřeba žádné speciální pomůcky, pouze psací náčiní.
Děti se v pracovním listě seznámí s příběhem Tarzana. Krátké video bude využito k navození tématu hrdinství. Pracovní list obsahuje stručný text o Tarzanovi. V dalším cvičení dává pracovní list prostor pro zamyšlení se nad pojmem hrdina. Pracovní list je určen žákům 1. a 2. ročníků.
René Descartes (francouzský filosof, matematik a fyzik) je považován za zakladatele analytické geometrie. Díky zavedení soustavy souřadnic v rovině a 3D prostoru umíme dát geometrickým útvarům algebraickou podobu. Ve videu se dozvíte, jak si můžeme představit i prostor čtyřrozměrný.
Tento pracovní list je určen žákům 1. stupně základní školy. Cílem pracovního listu je procvičit si hravou formou počítání a práci s obrázkem. Pracovní list je součástí námětu Podzimní tvoření z darů zahrady z vybraných kapitol Zahrada a Podzim.
Cílem pracovního listu je procvičit si hravou formou počítání a práci s obrázkem. / Мета робочого аркуша – потренуватися в аритметиці та роботі з картинкою в ігровій формі.
Poměr mezi velikostí elektrické síly, která drží pohromadě atomy, a silou gravitace, která drží pohromadě celý vesmír, vyjadřuje obrovské číslo. Má takové číslo nějaký krátký název? A jak s čísly, která jsou vyjádřena jako mocniny, počítáme?
Pracovní list je určen pro žáky 5. ročníků. V modelovém příkladu voleb ve třídě čtou informace ze sloupcového grafu, doplňují neúplnou informaci, pracují s pojmem „nadpoloviční většina“. Zadání podporují rozvoj čtenářské a matematické gramotnosti.
Málokdo z nás si uvědomuje, že konečné výsledky voleb jsou ovlivněny nejenom počtem
odevzdaných hlasů jednotlivým stranám, ale i způsobem, jak se z odevzdaných
hlasů určí celkový vítěz. Dostáváme se na pole takzvané volební matematiky, která ovlivňuje chod každé demokratické společnosti.
Málokdo z nás si uvědomuje, že konečné výsledky voleb jsou ovlivněny nejenom počtem
odevzdaných hlasů jednotlivým kandidátům, ale i způsobem, jak se z odevzdaných
hlasů určí celkový vítěz. Dostáváme se na pole takzvané volební matematiky, která ovlivňuje chod každé demokratické společnosti.