V tomto pracovním listu si procvičíte počítání s procenty i práci s grafy a ve videu se můžete podívat, jak na to, pokud si něčím nebudete jistí. / У цьому робочому листі ви попрактикуєтеся обчислювати відсотки та працювати з графіками, а також можете переглянути відео, щоб побачити, як це зробити,
Kromě úspěšného válčení založil Přemysl Otakar II. také mnoho středověkých měst (například České
Budějovice, Vysoké Mýto, Kolín). Ve videu je zachyceno, jak to ve středověkém městě vypadalo. Při řešení následujících úloh si v pracovním listu procvičíme analytickou geometrii.
Kromě úspěšného válčení založil Přemysl Otakar II. také mnoho středověkých měst (např. České
Budějovice, Vysoké Mýto, Kolín). Ve videu je zachyceno, jak to ve středověkém městě vypadalo. Úkolem pracovního listu je procvičit si geometrii v rovině na příkladech středověkých náměstí.
Průzkum veřejného mínění si klade za cíl zjistit rozložení určitých názorů ve společnosti nebo její
části. Výstupy výzkumů jsou publikovány v nejrůznějších médiích. Jak se správně
orientovat v takových výstupech, se naučíme právě v tomto pracovním listě.
Vědí vaši žáci, kdo byl Jan Amos Komenský? Pomocí pracovního listu si tohoto významného reformátora školství a „učitele národů“ můžete představit. Materiál je dostupný ve třech verzích - pro třetí, čtvrtý a pátý ročník. Využívá vrstevnického učení.
Vědí vaši žáci, kdo byl Jan Amos Komenský? Pomocí pracovního listu si tohoto významného reformátora školství a „učitele národů“ můžete představit. Materiál je dostupný ve třech verzích - pro třetí, čtvrtý a pátý ročník. Využívá vrstevnického učení.
Vědí vaši žáci, kdo byl Jan Amos Komenský? Pomocí pracovního listu si tohoto významného reformátora školství a „učitele národů“ můžete představit. Materiál je dostupný ve třech verzích - pro třetí, čtvrtý a pátý ročník. Využívá vrstevnického učení.
Pythagorejci byli fascinováni čísly a přisuzoval jim mimořádné vlastnosti. Některé vlastnosti přirozených čísel dobře známe ze školy – víme, co to jsou například prvočísla. Víte však, která čísla pythagorejci považovali za dokonalá nebo spřátelená?