Tématem pracovního listu je vzájemné propojení sportu a společnosti, konkrétně se pracovní list zaměřuje na fair play chování, společenské problémy a reklamu. List je určen žákům 2. stupně ZŠ. K práci jsou potřeba psací potřeby a internet.
Materiál nabízí žákům a žákyním i jejich vyučujícím různé situace jako odrazový můstek pro praktický nácvik komunikačních dovedností. Vychází z běžných skutečností, s nimiž se mohou žáci a žákyně setkat, a ukazuje na nich, v čem spočívají komunikační výzvy.
Českoslovenští a čeští prezidenti byli vnímáni vždy jako významní reprezentanti státu či systému. Podívejme se, jaký tento obraz byl, jak se proměňoval a jak se v činech a projevech prezidentů odrážela doba a systém.
Tento pracovní list představuje žákům techniku prezentace ve výtahu. Ta nachází své uplatnění nejen v projektovém řízení, ale v komunikaci obecně, například v managementu, reklamě apod. Rozvíjí měkké dovednosti a klíčové kompetence žáků.
zdroj: Zpráva ústředního ředitele Jana Zelenky o činnosti Československé televize za poslední období pro schůzi vlády, 15. 9. 1969, APF ČT, f. VE2, a. j. 883.