Děti si při této aktivitě propojí povědomí o důležitosti čištění zubů s poznáváním různých tvarů a čísel. Rozvíjí jemnou motoriku při manipulaci se zubním kartáčkem, koordinaci oko-ruka, zrakové vnímání, pozornost a soustředění.
V této aktivitě děti při hře soutěží, kdo pomocí plácačky chytí nejvíce kazů ukrytých na zoubcích. Rozvinou svůj postřeh, rychlost, soustředění, ale případně se naučí vyrovnat se i s neúspěchem.
V této aktivitě mají děti za úkol vytvořit tolik zoubků z plastelíny, kolik je v zadání v čísle u pusy. Rozvinou tím jemnou motoriku, předmatematické dovednosti, koordinaci oko-ruka.
Tento sešit aktivit s mazacím fixem skvěle pomůže při rozvoji jemné motoriky, grafomotoriky, předmatematických dovedností, ale i prostorové orientace a zrakového vnímání.
V této aktivitě děti si děti hrají na zoubkové detektivy, hledají zoubky s písmenky, skládají z nich slova a rozvíjí tak jemnou motoriku, jazykové dovednosti, zrakové a sluchové vnímání.
Tato aktivita podporuje povědomí o zdravé a nezdravé stravě, co zubům prospívá a co jim může škodit. Rozvíjí logické myšlení a komunikační dovednosti, ale i jemnou motoriku.
V pracovním listě se děti seznámí s názvy některých obcí a měst a zamyslí se nad jejich vznikem. Pracovní list je určen žákům 4.–5. tříd. Děti budou potřebovat mapu ČR.
V pracovním listě si děti procvičí tvorbu příbuzných slov. Vyzkouší si vytvořit vlastní slovo a seznámí se s významem některých uměle vytvořených slov, které se v současné době nepoužívají. Pracovní list je určen žákům 3. třídy.
Podobně, jako si ve videích holky hrají se slovy, budeme si také hrát a hledat, co je za slovy schované. Nejprve si videa pusťte a poté vás v pracovním listu čekají hravé úkoly.