Loga, značky, obaly a každodennost

Grafický design je všude kolem nás. Proto se podíváme na některá témata, jako je třeba logo, identita a obalový design.

Loga, značky, obaly

Cíle lekce:

  • Žáci se seznámí s významem loga neboli značky a celého systému vizuální identity,
  • Žáci poznají významné městské vizuální identity a jaké myšlenky za nimi stojí,
  • Žáci se seznámí s významem obalů pro zákazníky i firmy,
  • Žáci se seznámí se základními principy marketingu,
  • Žáci si sami vyzkouší, jak vznikají loga a navrhnou své vlastní.

Videa k námětu

Materiály k námětu

Pracovní list: Loga, značky a každodennost

Proč je vizuální identita důležitá? Jak vznikají loga, obalový design a další komunikační prvky značky? Nad čím musí designéři přemýšlet? Podíváme se také na vizuální identitu měst.
2. stupeň ZŠ
Střední škola
Člověk a společnost
Umění a kultura
Výtvarná výchova
Štítek Vizuální gramotnost

Metodický list: Loga, značky a každodennost

Zde najdete metodický komentář k pracovnímu listu pro učitele.
2. stupeň ZŠ
Střední škola
Člověk a společnost
Umění a kultura
Výtvarná výchova
Štítek Vizuální gramotnost

Okruhy

Grafický design je všude kolem nás. Schopnost porozumět informacím v obrazech se stává nezbytnou dovedností pro život ve 21. století. Proto jsme připravili učební materiály, které se zaměřují na…

Dějepis · ČJ a literatura · Člověk a společnost · Člověk a svět práce · Umění a kultura · Výtvarná výchova
36 20

ČT edu nejsou pouze videa

1 219

pořadů

Každý měsíc
přibývají na ČT edu
desítky nových
materiálů
pro
vaši výuku

Probíhá načítání