Pasáž vysvětluje pojem troll a upozorňuje, že existují i trollí farmy, kde tito narušovatelé a ovlivňovatelé internetových diskuzí působí hromadně.
Mnoho českých dezinformačních webů je označováno jako prokremelské. Pořad vysvětluje, proč a kdo za nimi vlastně stojí, a ptá se, co je jejich cílem.
Pořad ukazuje, že v posledních letech vzniká v Česku velké množství dezinformačních webů a přibližuje jejich cíle.
Pořad se věnuje etickému kodexu novináře, který vymezuje, jak se má novinář ve sporných situacích zachovat.
Rozhlas je každodenním společníkem většiny lidí. Pořad vysvětluje, že ho dělíme na soukromý a veřejnoprávní. Dále existuje také rozhlas regionální. Jen českých stanic je více než sto.
Pasáž ukazuje, jakým historickým vývojem prošly časopisy a pro jaké cílové skupiny se vydávají. Ptá se, jestli obstojí v současné době v porovnání s internetem a digitálními médii.
Denní tisk patří mezi masová média. Pasáž vysvětluje, proč noviny čteme – přináší totiž aktuální informace.
O kyberšikaně se mluví jako o formě šikany prostřednictvím elektronických médií, jako je mobilní telefon či internet. Pořad radí, jak se proti ní bránit.
Pořad o tom, co je to product placement a kde na něj nejčastěji narazíme.
Současná digitální generace si svůj život nedokáže představit bez internetu. Internet je zdrojem informací a zábavy, ale někdy stačí pouhé jedno kliknutí a stane se hrozbou.
Pořad odpovídá na otázku, zda je v reklamě vše povoleno, nebo zda naopak musí reklamní sdělení splňovat nějaká pravidla.
Sociální sítě jsou dobrým pomocníkem i zdrojem zábavy, při jejich využívání by však člověk měl být opatrný. Pořad ukazuje, jaké nepříjemnosti na internetu číhají.
13 495
756
4 597
1 301
68
Každý měsíc přibývají na ČT edu desítky nových materiálů pro vaši výuku
Novinky posíláme jednou za měsíc. Nebudeme vám posílat žádný spam. Vložením e-mailu souhlasíte se zpracováním osobních údajů.