Zde najdete přílohu č. 1 k samostatné činnosti související s námětem Čarodějnice Hůla. Děti si mohou vyrobit vlastní hrací kostku a podle zadání nakreslit čarodějnici.
Cílem aktivit zaměřených na emoci zlost je, aby si žáci uvědomili své pocity, pojmenovali je a následně s nimi dokázali pracovat. Díky vzájemnému sdílení prožitků a představ zjišťují, že u každého se tato emoce projevuje jiným způsobem, přesto se žáci vzájemně nehodnotí a nesrovnávají.
Cílem aktivit zaměřených na emoci radost je, aby si žáci uvědomili své pocity, pojmenovali je a následně s nimi dokázali pracovat. Díky vzájemnému sdílení prožitků a představ zjišťují, že u každého se tato emoce projevuje jiným způsobem, přesto se žáci vzájemně nehodnotí a nesrovnávají.
Dítě vytvoří zajímavou kompozici z různých materiálů a vzniklé dílo zachytí pomocí digitálních technologií, na základě domluvených kritérií vybere vhodný snímek, respektuje časový limit stanovený pro práci s digitálními technologiemi.
www.gramotnosti.pro/epublikace // autoři: PPUC-ČG-OVU-tým
Dítě využívá základní myšlenkové operace (třídění, porovnávání, uspořádání, přiřazování) při řešení problému, hledá své vlastní strategie.
www.gramotnosti.pro/epublikace // autoři: PPUC-ČG-OVU-tým
Dítě odhaluje souvislosti mezi textem a vlastními zkušenostmi, rozumí významu piktogramů, stanovuje jednotlivé kroky řešení.
www.gramotnosti.pro/epublikace // autoři: PPUC-ČG-OVU-tým