Hledáte pracovní listy? Na ČT edu najdete materiály pro předškoláky, žáky základních i studenty středních škol. Pracovní listy jsou rozdělené podle předmětů i témat.
Tento pracovní list je určen žákům 2. stupně a odpovídajícím ročníkům víceletých gymnázií. Jeho cílem je popsat základní části lidské kostry a představit jedno z onemocnění opěrné soustavy člověka.
Pracovní list s řešením pro učitele 2. stupně ZŠ se věnuje tématu smyslů s důrazem na zrak a sluch. Cílem pracovního listu je přiblížit žákům toto téma skrze zajímavosti zahrnující srovnání lidských smyslů se smysly ostatních živočichů.
Pracovní list pro žáky 2. stupně ZŠ se věnuje tématu smyslů s důrazem na zrak a sluch. Cílem pracovního listu je přiblížit žákům toto téma skrze zajímavosti zahrnující srovnání lidských smyslů se smysly ostatních živočichů.
Pracovní list s řešením pro učitele 2. stupně ZŠ. k námětu do výuky Trávicí soustava, který je součástí vybrané kapitoly Lidské tělo. Vhodné pro prezenční i online výuku.
Pracovní list pro žáky 2. stupně ZŠ. k námětu do výuky Trávicí soustava, který je součástí vybrané kapitoly Lidské tělo. Porovnejte si základní informace o trávicí soustavě z našich videí. Vhodné pro prezenční i online výuku.
V tomto pracovním listu se žáci za pomoci fotografií seznámí se skutečnou podobou některých tělních buněk, ujasní si, co to jsou kmenové buňky a k čemu slouží.
Následující pracovní list se zaměřuje na téma virové nákazy. Žáci si pomocí jednotlivých úkolů dokážou lépe představit, jak virus vypadá, na jakém principu funguje a jaké jsou hlavní vlastnosti, kterými se odlišuje od buňky. Pracovní list je určen pro žáky 2. stupně základních škol.
Následující pracovní list se zaměřuje na rozdíl mezi rostlinnou a živočišnou buňkou. Žáci si pomocí jednoduchých úkolů zopakují, že buňka je základní stavební a funkční jednotkou živých organismů, a budou schopni uvést příklady organismů, které se z buněk skládají.
Tento materiál slouží primárně pro studenty střední školy. Zaměřuje se na chemickou terminologii zakladatele české přírodovědecké literatury Jana Svatopluka Presla.
Tento pracovní list je primárně určen pro studenty střední školy. Věnuje se zoologické terminologii od zakladatele české přírodovědecké literatury Jana Svatopluka Presla.
Jů a Hele se pokoušeli ve videu vymýšlet únorové pranostiky. Nakonec se shodli, že nejlepší bude, když jeden začne a druhý pranostiku dokončí. Vyzkoušejte si to na pranostikách, v nichž se vyskytují jména některých našich světců.
Pranostika je krátké sdělení, které vymysleli naši předci a které se zachovalo dodnes. Týká se většinou předpovědi pro určité dny či období, zvláště ve vztahu k zemědělství a počasí. Doplňte správně do pranostik názvy měsíců: září, říjen, listopad a slovo podzim (slova můžete použít i vícekrát).