Pojmenování vlastních pocitů, prožitků a zvládání emocí je pro žáky mladšího školního věku obtížné. Cílem kolekce zaměřené na emoce a prožitky je, aby se žáci naučili uvědomit si své pocity, pojmenovat je a následně s nimi i pracovat ve smyslu jejich zvládání.
Masopust je prý nejveselejší den v roce, tak ho pojďme společně oslavit. V tomto listu najdete návrhy činností, kterými můžete dětem předškolního věku přiblížit zvyky a tradice spojené s masopustním obdobím.
Etický kodex pro učitele upravuje etický rámec práce učitele a dává najevo jeho postavení, přístup a postoje. Učitelům může pomoci v jejich práci při řešení různých školních situací a mohou se na něj odvolat. Kodex má dát učitelům návod, jak se ve škole postavit k výzvám 21. století.
Pro mnoho dětí, které k nám přicestovaly z Ukrajiny, budou letos vánoční svátky emocionálně náročné. Ve spolupráci s Centrem LOCIKA proto přinášíme rady od psycholožky pro práci s dětmi, které zůstaly na Vánoce samy. Jak s nimi o Vánocích komunikovat, abychom je ještě více nerozesmutněli?
Co pořídit malému vědátorovi, umělkyni, sportovci či cestovatelce pod stromeček? Nechte se inspirovat seznamem dárků se vzdělávacím potenciálem, který vytvořili garanti a spolupracovníci ČT edu.
Ve spolupráci s NPI jsme připravili k seriálu Čeština s Mínou a Týnou pracovní list plný zábavně naučných aktivit, ve kterém si děti procvičí znalosti češtiny.
Společně s NPI jsme připravili metodickou podporu k jednotlivým dílům seriálu Čeština s Mínou a Týnou. V listu najdete několik zábavných výukových aktivit vhodných pro děti od 4 do 8 let.