Cílem aktivit zaměřených na emoci soucit je seznámit žáky s prožíváním soucitu s druhým a jeho důležitostí. Žáci budou vzájemně sdílet své myšlenky a zkušenosti týkající se soucitu. Během aktivit se učí vzájemnému respektování, ale i naslouchání.
Repeat words from the video and learn how to spell them. Put the sentences in the correct order. Write the past simple forms of the verbs.
Nejdříve si zopakujte slovíčka z videa a naučte se, jak se píšou. Pak seřaďte věty do správného pořadí. Napište slovesa v minulém čase prostém.
Tento pracovní list je určený pro žáky 1. stupně ZŠ. Ověří, co se děti naučily o žních - co to je, jak probíhají a mnoho dalšího, co se dozvěděly ve videu.
Check out your answers in the worksheet with this key. Did you fill it correctly?
Ověřte si své odpovědi v pracovním listu s tímto klíčem. Vyplnili jste ho správně?
Když jsme někde noví, občas se dostaneme do situací, v nichž nám není zrovna hej. A komunikovat cizím jazykem je v takové chvíli nanejvýš obtížné. Vytiskněte si kartičky pro dorozumívání v SOS situacích. Zalaminujte si je, vystřihněte a pověste třeba na klíče. Usnadní vám adaptaci v novém prostředí.
Cílem aktivit zaměřených na emoci hrdost je, aby si žáci uvědomili své pocity, pojmenovali je a následně s nimi dokázali pracovat. Díky vzájemnému sdílení prožitků a představ zjišťují, že u každého se tato emoce projevuje jiným způsobem, přesto se žáci vzájemně nehodnotí a nesrovnávají.
Pracovní list je vhodný pro 4. až 5. třídu. Obsahuje úkoly zaměřující se na tvorbu reportáže, seznámení se se znakovým jazykem a ikonické vyjádření počasí.
Pracovní list je určen žákům 1.–2. ročníku. Děti se dozvědí zajímavosti o tom, jak se slaví Velikonoce jinde ve světě. Aktivity směřují k pisatelské gramotnosti a k rozvoji digitální kompetence (práce s informacemi z videa).
Cílem aktivit zaměřených na emoci hrdost je, aby si žáci uvědomili své pocity, pojmenovali je a následně s nimi dokázali pracovat. Díky vzájemnému sdílení prožitků a představ zjišťují, že u každého se tato emoce projevuje jiným způsobem, přesto se žáci vzájemně nehodnotí a nesrovnávají.