Návod na zapojení aktivity do výuky naleznete v metodice k lekci. Přečtěte dětem příběh a ukazujte obrázky, děti podle nich budou doplňovat slova do příběhu o zahradníkovi.
Návod na zapojení aktivity do výuky naleznete v metodice k lekci. Zahrajte si s dětmi zábavnou karetní hru o svatém Martinovi s názvem „Já mám, kdo má?“.
Návod na zapojení aktivity do výuky naleznete v metodice k lekci. Dokáží děti připevnit ježkovi počet bodlinek, který má napsaný na bříšku? Procvičujte s dětmi počty zábavnou cestou.
Návod na zapojení aktivity do výuky naleznete v metodice k lekci. Vytvořte si s dětmi ježka za pomocí barevných listů. Během této aktivity budou děti procvičovat svou fantazii a kreativitu.
Návod na zapojení aktivity do výuky naleznete v metodice k lekci. Procvičujte s dětmi řečové schopnosti, smyslově-logické myšlení a vytváření základů pro práci s informacemi.
Zkuste zavřít oči a představte si, že se díváte klíčovou dírkou jarní brány. Co vidíte? Abychom si tuhle jarní nádheru mohli užít doopravdy, bude potřeba, abychom našli klíče k jarní bráně.
Návod na zapojení aktivity do výuky naleznete v metodice k lekci Vánoční čas. Rozvíjejte s dětmi smyslové vnímání, paměť, pozornost a kultivujte u nich představivost a fantazii.
Dopravní prostředky můžeme potkat nejen na silnici, ale také ve vzduchu nebo ve vodě. Jaké dopravní prostředky znáte? Cestovali jste už některým z nich? V této aktivitě mají děti za úkol vytleskat názvy dopravních prostředků na obrázku a určit počet slabik ve slově.
Návod na zapojení aktivity do výuky naleznete v metodice k lekci.
Vzdělávací cíl: rozvoj spolupráce, řečových schopností a jazykových dovedností, seznamování s pravidly.
Klíčové kompetence: komunikativní kompetence, sociální a personální kompetence, činnostní a občanské kompetence.
Návod na zapojení aktivity do výuky naleznete v metodice k lekci. Děti si představí, že jsou čarodějové a čarodějky. V aktivitě dostanou za úkol skládat obrázky na kotlík podle zadání.
Návod na zapojení aktivity do výuky naleznete v metodice k lekci Vánoční čas. Rozvíjejte s dětmi hrubou i jemnou motoriku, vytváření základů pro práci s informacemi a kultivujte s nimi smyslové vnímání.