Návod na zapojení aktivity do výuky naleznete v metodice k lekci Vánoční čas. Rozvíjejte s dětmi hrubou i jemnou motoriku, vytváření základů pro práci s informacemi a kultivujte s nimi smyslové vnímání.
Návod na zapojení aktivity do výuky naleznete v metodice k lekci Vánoční čas. Rozvíjejte s dětmi pohybové schopnosti, hrubou i jemnou motoriku a tvořivost.
Návod na zapojení aktivity do výuky naleznete v metodice k lekci Vánoční čas. Rozvíjejte s dětmi hrubou i jemnou motoriku, komunikativní dovednosti i vytváření prosociálních postojů.
Návod na zapojení aktivity do výuky naleznete v metodice k lekci Kdo přichází s Mikulášem. Rozvíjejte s dětmi pohybové činnosti, hrubou i jemnou motoriku, koordinaci ruky a oka a osvojte si elementární poznatky o znakových systémech a jejich funkci (abeceda, čísla).
Návod na zapojení aktivity do výuky naleznete v metodice k lekci Kdo přichází s Mikulášem. Rozvíjejte s dětmi tvořivost, smyslové vnímání, paměť a pozornost.
Návod na zapojení aktivity do výuky naleznete v metodice k lekci Kdo přichází s Mikulášem. Rozvíjejte s dětmi pohybové schopnosti, jemnou i hrubou motoriku, koordinaci ruky a oka i tvořivost.
Návod na zapojení aktivity do výuky naleznete v metodice k lekci Kdo přichází s Mikulášem. Zkraťte dětem čekání na Ježíška obrázkovým adventním kalendářem.
Návod na zapojení aktivity do výuky naleznete v metodice k lekci Kdo přichází s Mikulášem. Rozvíjejte s dětmi fantazii, smyslové vnímání i paměť a pozornost.
Návod na zapojení aktivity do výuky naleznete v metodice k lekci Kdo přichází s Mikulášem. Zdokonalujte s dětmi jemnou motoriku, smyslové vnímání i tvořivost.
Návod na zapojení aktivity do výuky naleznete v metodice k lekci Počasí na draka. Procvičujte s dětmi pohybové schopnosti, jemnou i hrubou motoriku a řečové a jazykové dovednosti.
Návod na zapojení aktivity do výuky naleznete v metodice k lekci Počasí na draka. Rozvíjejte s dětmi pohybové schopnosti, jemnou i hrubou motoriku a ovládání pohybového aparátu a tělesných funkcí.
Návod na zapojení aktivity do výuky naleznete v metodice k lekci. Trénujte s dětmi práci s informacemi, rozvíjejte jejich řečové schopnosti a jazykové dovednosti.
Návod na zapojení aktivity do výuky naleznete v metodice k lekci. Vyhlaste ve školce soutěž. Kdo nasbírá nejvíce zážitků a užije si ten nejkrásnější podzim? V aktivitě nabízíme několik tipů na podzimní dobrodružství.
Návod na zapojení aktivity do výuky naleznete v metodice k lekci. Dokážou děti vybarvit dýně podle čísel? Procvičujte s nimi počítání i názvy barev, odměnou bude podzimní výzdoba.
Návod na zapojení aktivity do výuky naleznete v metodice k lekci. Vytvořte si s dětmi ježka za pomocí barevných listů. Během této aktivity budou děti procvičovat svou fantazii a kreativitu.
Návod na zapojení aktivity do výuky naleznete v metodice k lekci.
Vzdělávací cíl: rozvoj řečových schopností, rozvoj tvořivosti, rozvoj tvořivosti, rozvoj vyjádření pocitů...
Klíčové kompetence: k učení, komunikativní, k řešení problémů, činnostní a občanské
Návod na zapojení aktivity do výuky naleznete v metodice k lekci.
Vzdělávací cíl: rozvoj řečových schopností, rozvoj tvořivosti, rozvoj kooperativních dovedností
Klíčové kompetence: k učení, k řešení problémů, komunikativní, činnostní a občanské, sociální a personální
Návod na zapojení aktivity do výuky naleznete v metodice k lekci.
Vzdělávací cíl: rozvoj pohybových schopností a zdokonalování hrubé i jemné motoriky, poznávání sebe sama, rozvoj vyjádření prožitků a emocí
Klíčové kompetence: k učení, komunikativní, činnostní a občanské
Návod na zapojení aktivity do výuky naleznete v metodice k lekci.
Vzdělávací cíl: rozvoj pohybových schopností a zdokonalování hrubé i jemné motoriky, poznávání sebe sama, rozvoj vyjádření prožitků a emocí
Klíčové kompetence: k učení, komunikativní, činnostní a občanské
Umíte si představit léto bez zmrzliny? My ne. Ta přece k letním radovánkám zcela jistě patří. Nechte děti si zahrát na cukráře a dle zadání přichystat různé objednávky zmrzlin.
Dospělí lidé chodí do práce, protože jak se říká, bez práce nejsou koláče. A co to znamená? Když nebudete pracovat, nebudete mít peníze, abyste si mohli koupit jídlo, oblečení, dům a podobně. Proto se nyní seznámíme s profesemi dospělých a vy můžete všem povědět, jaké povolání se vám líbí.
K vykonávání profesí jsou potřeba určité předměty. Automechanik by nemohl pracovat bez auta a nářadí. Dokážete říct, které pomůcky potřebují další povolání? Zkuste je přiřazovat.