Pracovní listy do prvouky

Rozšiřující materiály:

Stupeň vzdělávání:

Předměty:

Vybrané filtry:

Smazat vše

Předměty:

Řadit podle:

Seřadit podle...

Zobrazuji 1-36 z 477

Metodické doporučení: Méně známé velikonoční zvyky

Inspirace pro práci s tématem Velikonoce je určena pro žáky 1.–2. ročníku.
1. stupeň ZŠ
Prvouka

Pracovní list: Velikonoce pro 1. třídu

Děti si připomenou velikonoční koledu a symboly Velikonoc, jako je pomlázka, velikonoční vajíčka, velikonoční jidáše. Také si zopakují názvy ptáků žijících v ČR. Pracovní list je určen pro 1. třídu.
1. stupeň ZŠ
Prvouka

Metodické doporučení: Velikonoce pro 1. a 2. třídu

Inspirace pro 1.–2. třídu. Přiložené video seznámí děti s velikonočními tradicemi. Hlavním cílem doporučených aktivit je seznámit děti s původem Velikonoc, s křesťanskými a pohanskými zvyky a tradicemi, které doprovázejí české Velikonoce.
1. stupeň ZŠ
Prvouka

Pracovní list: Měření času v průběhu historie pro 2. - 3. ročník ZŠ

Možná jste někdy zaslechli přirovnání „Šlape jako švýcarské hodinky“, „Je přesný jako švýcarské hodinky“ a podobně. Jak to bylo s hodinkami v minulosti a jaké hodiny používáme k měření času dnes, to se můžete dozvědět z videa a pracovního listu.
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Prvouka

Metodické doporučení: Měření času v průběhu historie - pro 2. - 3. ročník ZŠ

Hlavním cílem doporučených aktivit je seznámit děti s vývojem měření času v průběhu historie. Na „obyčejném“ předmětu, jakým jsou kapesní hodinky si můžou uvědomit, jak se předměty denní potřeby proměňují.
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Prvouka

Pracovní list: Měření času v průběhu historie - pro 5. ročník ZŠ

Možná jste někdy zaslechli přirovnání „Šlape jako švýcarské hodinky“, „Je přesný jako švýcarské hodinky“ a podobně. Jak to bylo s hodinkami v minulosti a jaké hodiny používáme k měření času dnes, to se můžete dozvědět z videa a pracovního listu.
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Prvouka

Metodické doporučení: Měření času v průběhu historie - pro 5. ročník ZŠ

Hlavním cílem doporučených aktivit je seznámit děti s vývojem měření času v průběhu historie. Na „obyčejném“ předmětu, jakým jsou kapesní hodinky si můžou uvědomit, jak se předměty denní potřeby proměňují.
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Prvouka

Pracovní list: Řemeslo s dlouhou tradicí - Práce se dřevem

Pracovní list je určen pro žáky 3.–5. tříd a zabývá se tématem dřevozpracujících řemesel. Žáci k vypracování pracovního listu potřebují psací potřeby.
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Prvouka

Pracovní list: Tržiště řemesel

Přes tematiku tržiště se žáci dostanou ke třem staročeským řemeslům. Budou pracovat samostatně i sdílet informace ve skupině.
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Prvouka

Metodické doporučení: Tržiště řemesel

Přes tematiku tržiště se dostaneme ke třem staročeským řemeslům. Žáci budou pracovat samostatně i sdílet informace ve skupině. K metodice patří pracovní list, kam žáci budou zapisovat informace z videí a který jim dá i prostor kreativně přemýšlet.
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Prvouka

Metodické doporučení: Řemeslo sklářství

Cílem tohoto pracovního listu a následných aktivit je seznámit děti s povoláním skláře/sklářky a s tím, jak výroba skla probíhá a kde a kdy sklo vlastně vzniklo.
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Prvouka

Metodické doporučení: Řemeslo s dlouhou tradicí

Hlavním cílem doporučených aktivit je seznámit děti s tradičními řemesly, které mají svou historii i u nás. Přiložená videa seznámí děti s dřevařskými řemesly, konkrétně s truhlářstvím a řezbářstvím, a rozdíly mezi oběma profesemi.
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Prvouka

ČT edu nejsou pouze videa

1 255

pořadů

Každý měsíc
přibývají na ČT edu
desítky nových
materiálů
pro
vaši výuku

Probíhá načítání