Dítě použije k získání a vyhledání informací různé zdroje, rozpozná podstatné údaje, dále je zpracuje a propojí se svými zkušenostmi.
www.gramotnosti.pro/epublikace // autoři: PPUC-ČG-OVU-tým
Dítě odhaluje souvislosti mezi textem a vlastními zkušenostmi, rozumí významu piktogramů, stanovuje jednotlivé kroky řešení.
www.gramotnosti.pro/epublikace // autoři: PPUC-ČG-OVU-tým
Dítě vytvoří zajímavou kompozici z různých materiálů a vzniklé dílo zachytí pomocí digitálních technologií, na základě domluvených kritérií vybere vhodný snímek, respektuje časový limit stanovený pro práci s digitálními technologiemi.
www.gramotnosti.pro/epublikace // autoři: PPUC-ČG-OVU-tým
Dítě využívá základní myšlenkové operace (třídění, porovnávání, uspořádání, přiřazování) při řešení problému, hledá své vlastní strategie.
www.gramotnosti.pro/epublikace // autoři: PPUC-ČG-OVU-tým