Metodický list popisuje aktivity pro předškoláky k tématu Tři králové. Aktivity zahrnují úkoly jako hledání rozdílů, přiřazování písmen a pohybové hry.
Aktivita pro děti, která je zaměřena na příběh tří králů – Kašpara, Melichara a Baltazara. Děti mají za úkol najít 5 rozdílů mezi obrázky a vysvětlit je. Aktivita podporuje rozvoj jazykových schopností, představivosti, paměti a pozornosti.
Pracovní list obsahuje ilustrace určené k vytvoření cesty, kterou děti procházejí podle návodu, přičemž se mohou navzájem slovně navigovat. Aktivita rozvíjí orientaci, pohybové dovednosti, komunikaci a schopnost spolupráce.
Pracovní list rozvíjí jemnou i hrubou motoriku, koordinaci ruky a oka, přesnost a trpělivost. Děti stříhají proužky s grafomotorickými prvky, vybarvují obrázek a procvičují pohybové schopnosti. Pomůcky: vytištěný materiál, nůžky, pastelky
Děti přiřazují obrázky podle hlásek na koruně. Cílem je rozvoj jazykových dovedností, podpora představivosti, rozvoj smyslového vnímání a porozumění abecedě.
Návod na zapojení aktivity do výuky naleznete v metodice k lekci Vánoční čas. Rozvíjejte s dětmi hrubou i jemnou motoriku, pohybové schopnosti, tvořivost a užívání všech smyslů.
Návod na zapojení aktivity do výuky naleznete v metodice k lekci Vánoční čas. Rozvíjejte s dětmi hrubou i jemnou motoriku, pohybové schopnosti a poznatky, které předcházejí čtení a psaní.
Návod na zapojení aktivity do výuky naleznete v metodice k lekci Vánoční čas. Rozvíjejte s dětmi hrubou i jemnou motoriku, vytváření základů pro práci s informacemi a kultivujte s nimi smyslové vnímání.
Návod na zapojení aktivity do výuky naleznete v metodice k lekci Vánoční čas. Rozvíjejte s dětmi řečové schopnosti a jazykové dovednosti, komunikativní dovednosti, prosociální postoje a poznatky a dovednosti, které předcházejí čtení a psaní.
Návod na zapojení aktivity do výuky naleznete v metodice k lekci Vánoční čas. Rozvíjejte s dětmi pohybové schopnosti, hrubou i jemnou motoriku a tvořivost.
Návod na zapojení aktivity do výuky naleznete v metodice k lekci Vánoční čas. Rozvíjejte s dětmi pohybové schopnosti, jemnou i hrubou motoriku, paměť a představivost a kultivujte jejich smyslové vnímání.
Návod na zapojení aktivity do výuky naleznete v metodice k lekci Vánoční čas. Rozvíjejte s dětmi smyslové vnímání, paměť a představivost a vytvářejte společně základy pro práci s informacemi.
Návod na zapojení aktivity do výuky naleznete v metodice k lekci Vánoční čas. Rozvíjejte s dětmi smyslové vnímání, paměť, pozornost a kultivujte u nich představivost a fantazii.
Návod na zapojení aktivity do výuky naleznete v metodice k lekci Vánoční čas. Rozvíjejte s dětmi hrubou i jemnou motoriku, komunikativní dovednosti i vytváření prosociálních postojů.
Návod na zapojení aktivity do výuky naleznete v metodice k lekci Kdo přichází s Mikulášem. Rozvíjejte s dětmi hrubou i jemnou motoriku i schopnosti předcházející čtení a psaní.
Návod na zapojení aktivity do výuky naleznete v metodice k lekci Kdo přichází s Mikulášem. Rozvíjejte s dětmi hrubou i jemnou motoriku i schopnosti předcházející čtení a psaní.
Návod na zapojení aktivity do výuky naleznete v metodice k lekci Kdo přichází s Mikulášem. Rozvíjejte s dětmi pohybové činnosti, hrubou i jemnou motoriku, koordinaci ruky a oka a osvojte si elementární poznatky o znakových systémech a jejich funkci (abeceda, čísla).
Návod na zapojení aktivity do výuky naleznete v metodice k lekci Kdo přichází s Mikulášem. Rozvíjejte s dětmi tvořivost, smyslové vnímání, paměť a pozornost.
Návod na zapojení aktivity do výuky naleznete v metodice k lekci Kdo přichází s Mikulášem. Rozvíjejte s dětmi pohybové schopnosti, jemnou i hrubou motoriku, koordinaci ruky a oka i tvořivost.
Návod na zapojení aktivity do výuky naleznete v metodice k lekci Kdo přichází s Mikulášem. Zkraťte dětem čekání na Ježíška obrázkovým adventním kalendářem.
Návod na zapojení aktivity do výuky naleznete v metodice k lekci Kdo přichází s Mikulášem. Rozvíjejte s dětmi fantazii, smyslové vnímání i paměť a pozornost.
Návod na zapojení aktivity do výuky naleznete v metodice k lekci Kdo přichází s Mikulášem. Zdokonalujte s dětmi jemnou motoriku, smyslové vnímání i tvořivost.
Návod na zapojení aktivity do výuky naleznete v metodice k lekci Kdo přichází s Mikulášem. Rozvíjejte s dětmi řečové schopnosti, smyslové vnímání a dovednosti, které přecházejí čtení a psaní.
Návod na zapojení aktivity do výuky naleznete v metodice k lekci Počasí na draka. Rozvíjejte s dětmi smyslové vnímání, řečové a jazykové dovednosti a procvičujte práci s informacemi.
Návod na zapojení aktivity do výuky naleznete v metodice k lekci Počasí na draka. Rozvíjejte s dětmi pohybové schopnosti, procvičujte jemnou i hrubou motoriku a smyslové vnímání.
Návod na zapojení aktivity do výuky naleznete v metodice k lekci Počasí na draka. Procvičujte s dětmi tvořivost, schopnost sebeovládání, prosociální postoje a znakové systémy.
Návod na zapojení aktivity do výuky naleznete v metodice k lekci Počasí na draka. Rozvíjejte s dětmi pohybové schopnosti, jemnou i hrubou motoriku a ovládání pohybového aparátu a tělesných funkcí.
Návod na zapojení aktivity do výuky naleznete v metodice k lekci. Procvičujte s dětmi řečové schopnosti, smyslově-logické myšlení a vytváření základů pro práci s informacemi.