Pracovní list pro studenty střední školy, který ověří, jak dobře znáte významné autory české literatury. Tento pracovní list je zaměřen na Karla Hynka Máchu a jeho dílo.
Tento pracovní list určený pro žáky 1. a 2. stupně základních škol s vámi zopakuje skloňování podstatných jmen. Pokud si nebudete vědět s něčím rady, pusťte si video, kde je látka vysvětlená a zkuste to znovu.
V tomto pracovním listu budete pomocí znalostí vyjmenovaných slov odhalovat chyby v psaní -i-/-y-. List je vhodný pro žáky, kteří se připravují na přijímací zkoušky ke studiu na víceletých gymnáziích i čtyřletých oborech středních škol.
Cílem pracovního listu je porovnat informace o Národním divadle z různých zdrojů. Je určen pro žáky 4. až 5. ročníků. Porovnávání informací z různých zdrojů je součástí rozvoje digitální kompetence.
Pracovní list pro žáky druhého stupně základních škol je součástí kolekce Bible, jejímž cílem je připomenout tento soubor textů jako literární památku. Pojďme se podívat na tu část Bible, která je důležitá pro křesťany…
Tento pracovní list určený žákům 2. stupně ZŠ ověří, jak dobře znáte Národní divadlo. Víte, kdy bylo znovu otevřeno po požáru? Nebo jak se jmenovaly první cizojazyčné opery, které se v Národním divadle uvedly? Pokud ne, pusťte si video, ve kterém se vše dozvíte.
Tento pracovní list je určený pro žáky 1. stupně ZŠ. Procvičíte si, jak dobře znáte pověst o Libuši. Víte, že společně se svým manželem Přemyslem, založila Libuše rod Přemyslovců? Pokud ne, pusťte si video, kde se vše dozvíte!
Rozšiřte si svou slovní zásobu o nová přísloví a pořekadla. U tohoto domácího úkolu se nejen něco naučíte, ale také si odpočinete u sledování filmu. Tak honem do toho!
Pracovní list pro žáky vyšších ročníků druhého stupně základních škol je součástí námětu Jak na přijímačky z češtiny, jehož cílem je pomoci žákům při přípravě na přijímací zkoušky ke studiu na středních školách.
Pracovní list pro žáky druhého stupně základních škol je součástí kolekce Bible, jejímž cílem je připomenout tento soubor textů jako literární památku.