Návod na zapojení aktivity do výuky naleznete v metodice k lekci.
Vzdělávací cíl: seznamování s místem a prostředím, posilování přirozených poznávacích citů, rozvoj schopnosti žít ve společenství ostatních lidí
Klíčové kompetence: k učení, komunikativní, činnostní a občanské, sociální a personální
Návod na zapojení aktivity do výuky naleznete v metodice k lekci.
Vzdělávací cíl: rozvoj řečových schopností, rozvoj tvořivosti, rozvoj tvořivosti, rozvoj vyjádření pocitů...
Klíčové kompetence: k učení, komunikativní, k řešení problémů, činnostní a občanské
Návod na zapojení aktivity do výuky naleznete v metodice k lekci.
Vzdělávací cíl: rozvoj, zpřesňování a kultivace smyslového vnímání, přechod od konkrétně názorného myšlení k myšlení slovně-logickému (pojmovému), rozvoj paměti
Klíčové kompetence: k učení, činnostní a občanské, sociální a personální
Návod na zapojení aktivity do výuky naleznete v metodice k lekci.
Vzdělávací cíl: rozvoj řečových schopností, rozvoj tvořivosti, rozvoj kooperativních dovedností
Klíčové kompetence: k učení, k řešení problémů, komunikativní, činnostní a občanské, sociální a personální
Návod na zapojení aktivity do výuky naleznete v metodice k lekci.
Vzdělávací cíl: rozvoj pohybových schopností a zdokonalování hrubé i jemné motoriky, poznávání sebe sama, rozvoj vyjádření prožitků a emocí
Klíčové kompetence: k učení, komunikativní, činnostní a občanské
Návod na zapojení aktivity do výuky naleznete v metodice k lekci.
Vzdělávací cíl: rozvoj spolupráce, řečových schopností a jazykových dovedností, seznamování s pravidly.
Klíčové kompetence: komunikativní kompetence, sociální a personální kompetence, činnostní a občanské kompetence.
Návod na zapojení aktivity do výuky naleznete v metodice k lekci.
Vzdělávací cíl: rozvoj pohybových schopností a zdokonalování hrubé i jemné motoriky, poznávání sebe sama, rozvoj vyjádření prožitků a emocí
Klíčové kompetence: k učení, komunikativní, činnostní a občanské
Strach je náročná emoce. Prožívání strachu se proto snažíme bránit. Třeba tím, že o něm a o tom, co ho spouští, nemluvíme. Cítit strach ale není špatně. Přijměte proto, že se bojíte a čeho se bojíte. Pomůže Vám podpůrný materiál z Centra LOCIKA.
Zde najdete řešení a metodické pokyny k pracovnímu listu Láska. Cílovou skupinou jsou žáci ZŠ s jazykovou úrovní A2, kteří budou prostřednictvím tohoto pracovního listu seznámeni s tím, co to vlastně znamená láska. Během práce si žáci rozšíří slovní zásobu v souvislosti s tímto tématem.
Cílovou skupinou jsou žáci ZŠ s jazykovou úrovní A2, kteří budou prostřednictvím tohoto pracovního listu seznámeni s tím, co to vlastně znamená láska. Během práce si žáci rozšíří slovní zásobu v souvislosti s tímto tématem.
Cílem aktivit zaměřených na emoci smutek je, aby si žáci uvědomili své pocity, pojmenovali je a následně s nimi dokázali pracovat. Díky vzájemnému sdílení prožitků a představ žáci zjišťují, že u každého se smutek může projevit jiným způsobem, přesto se žáci vzájemně nehodnotí a nesrovnávají.
Cílem aktivit zaměřených na emoci láska je, aby si žáci uvědomili své pocity, pojmenovali je a následně s nimi dokázali pracovat. Díky vzájemnému sdílení prožitků a představ zjišťují, že u každého se tato emoce projevuje jiným způsobem, přesto se žáci vzájemně nehodnotí a nesrovnávají.
Cílem aktivit zaměřených na emoci radost je, aby si žáci uvědomili své pocity, pojmenovali je a následně s nimi dokázali pracovat. Díky vzájemnému sdílení prožitků a představ zjišťují, že u každého se tato emoce projevuje jiným způsobem, přesto se žáci vzájemně nehodnotí a nesrovnávají.