12:03
Vypočtěte, sestrojte, doplňte, určete, uveďte, zakreslete... Jednomu z toho jde hlava kolem. Zachovejte hlavně klid. Tak jako každá trampota má svou mez, má i každá úloha své řešení. A na to, abyste k němu dospěli, určitě nemusíte být Einsteinem. I když je maturitní zkouška z matematiky každý rok trochu jiná, okruhy popsané CERMATem se příliš nemění a nároky na úspěšné složení maturity jsou popsány poměrně přesně. A my a naše pracovní listy jsme tu proto, abychom vám pomohli je splnit. Dnes se společně podíváme na posloupnosti.
14:10
Vypočtěte, sestrojte, doplňte, určete, uveďte, zakreslete... Jednomu z toho jde hlava kolem. Zachovejte hlavně klid. Tak jako každá trampota má svou mez, má i každá úloha své řešení. A na to, abyste k němu dospěli, určitě nemusíte být Einsteinem. I když je maturitní zkouška z matematiky každý rok trochu jiná, okruhy popsané CERMATem se příliš nemění a nároky na úspěšné složení maturity jsou popsány poměrně přesně. A my a naše pracovní listy jsme tu proto, abychom vám pomohli je splnit. Dnes se společně podíváme na funkce.
09:15
Vypočtěte, sestrojte, doplňte, určete, uveďte, zakreslete... Jednomu z toho jde hlava kolem. Zachovejte hlavně klid. Tak jako každá trampota má svou mez, má i každá úloha své řešení. A na to, abyste k němu dospěli, určitě nemusíte být Einsteinem. I když je maturitní zkouška z matematiky každý rok trochu jiná, okruhy popsané CERMATem se příliš nemění a nároky na úspěšné složení maturity jsou popsány poměrně přesně. A my a naše pracovní listy jsme tu proto, abychom vám pomohli je splnit. Dnes se společně podíváme na logaritmické a exponenciální funkce.
11:46
Vypočtěte, sestrojte, doplňte, určete, uveďte, zakreslete... Jednomu z toho jde hlava kolem. Zachovejte hlavně klid. Tak jako každá trampota má svou mez, má i každá úloha své řešení. A na to, abyste k němu dospěli, určitě nemusíte být Einsteinem. I když je maturitní zkouška z matematiky každý rok trochu jiná, okruhy popsané CERMATem se příliš nemění a nároky na úspěšné složení maturity jsou popsány poměrně přesně. A my a naše pracovní listy jsme tu proto, abychom vám pomohli je splnit. Dnes se společně podíváme na na goniometrické funkce.
26:34
Když děti učí telka! Pojďme se společně se žáky 5. ročníku naučit něco nového o figurálních číslech. Budeme poznávat čísla trojúhelníková a čtvercová. Pokusíme se hledat zajímavosti v číselných řadách a zjišťovat, jak se v řadě střídají lichá a sudá čísla.