09:49
Pořad ukazuje, co se stane, když se nesprávně vyslovuje písmeno R. Na začátku se děti rozcvičí, následuje vysvětlení významů slov při špatné výslovnosti tohoto písmena. Součástí ukázky je i nácvik správné výslovnosti.
09:20
Pořad ukazuje, co se stane, když se nesprávně vyslovuje písmeno Č. Na začátku se děti rozcvičí, následuje vysvětlení významů slov při špatné výslovnosti tohoto písmena. Součástí ukázky je i nácvik správné výslovnosti.
09:35
Pořad ukazuje, co se stane, když se nesprávně vyslovuje písmeno L. Na začátku se děti rozcvičí, následuje vysvětlení významů slov při špatné výslovnosti tohoto písmena. Součástí ukázky je i nácvik správné výslovnosti.
09:40
Pořad ukazuje, co se stane, když se nesprávně vyslovuje písmeno Ř. Na začátku se děti rozcvičí, následuje vysvětlení významů slov při špatné výslovnosti tohoto písmena. Součástí ukázky je i nácvik správné výslovnosti.
09:35
Pořad ukazuje, co se stane, když se nesprávně vyslovuje písmeno Š. Na začátku se děti rozcvičí, následuje vysvětlení významů slov při špatné výslovnosti tohoto písmena. Součástí ukázky je i nácvik správné výslovnosti.
09:33
Pořad ukazuje, co se stane, když se špatně vyslovuje písmenko Z. Na začátku se děti rozcvičí pomocí hudebně pohybových aktivit, dechového cvičení a dramatizace. Následně jsou vysvětleny rozdíly ve významech slov při správné a špatné výslovnosti tohoto písmenka (např. zub/sup).
09:28
Pořad ukazuje, co se stane, když se špatně vyslovuje písmeno S. Na začátku se pomocí hudebně pohybových aktivit a dramatizace děti rozcvičí. Následně jsou vysvětleny rozdíly ve významech slov při správné a špatné výslovnosti tohoto písmenka (např. suk/fuk).
09:36
Pořad ukazuje, co se stane, když zaměníme písmena Š, Č, Ž. Na začátku se pomocí hudebně pohybových aktivit a dramatizace děti rozcvičí. Následně jsou vysvětleny rozdíly ve významech slov při špatné výslovnosti těchto písmen (např. šít/sít).
09:35
Ukázka seznamuje děti s písmenky Ď, Ť, Ň a poukazuje na problémy, které může přinést jejich záměna či špatná výslovnost (např. banka/baňka). Děti se také seznámí s písní „Medvědi“.
09:42
Ukázka seznamuje děti s písmenky Š, Ž, Č. Pomocí hudebně pohybových her a dramatizace dětem vysvětluje významy slov při správné a naopak nesprávné výslovnosti těchto písmen.
09:38
Pořad seznamuje děti se správnou výslovností písmene C za pomoci dramatizace a hudebně pohybových her. Po úvodní rozcvičce se v ukázce děti dozvědí, jak se může změnit význam slov, když písmenko C není vysloveno správně (např. pes/pec).
09:15
Pořad seznamuje děti se správnou výslovností písmen C, Z, S za pomoci dramatizace a hudebně pohybových her. Děti v úvodu absolvují krátkou rozcvičku a následně se dozvědí, proč je potřeba tato písmena správě vyslovovat a dávat pozor, aby nedošlo k jejich záměně. Děti se také seznámí s písní „Kosáci“.