Pracovní list pro žáky 2. stupně a střední školy k samostatné práci. Procvičuje pojmy a znalosti: původní lesy a pralesy v ČR, hospodářské a přirozené lesy, monokultury.
Řešení k pracovnímu listu Úvod do robotiky. Vhodné pro 2. stupeň ZŠ a SŠ. Časová náročnost pracovního listu cca 30 minut (délka všech tří videí cca 10 min.). Při využití vlastních robotů v úlohách 3 a 4 je vhodné pracovnímu listu věnovat celou vyučovací hodinu.
Co si vybavíš, když se řekne robot? Možná váš domácí vysavač, kuchyňského robota nebo třeba výrobní linka automobilů. V tomto pracovním listu se s různými druhy robotů blíže seznámíš, uvidíš kolaborativního robota a poznáš funkci některých čidel, pomocí nichž se robot orientuje v prostoru.
Pracovní list je primárně určen pro studenty středních škol. Za cíl si klade názorně představit význam a funkci krevních skupin. Mimo teoretické úkoly tak nabízí i pokus s běžně dostupnými pomůckami, který umožní simulovat srážení krve při mísení různých skupin.
Pracovní list s řešením je primárně určen pro učitele středních škol. Za cíl si klade názorně představit význam a funkci krevních skupin. Mimo teoretické úkoly tak nabízí i pokus s běžně dostupnými pomůckami, který umožní simulovat srážení krve při mísení různých skupin.
Národní zemědělské muzeum pro vás připravilo obrázkovou statistiku plnou zajímavostí ze světa lesů a lesníků. Dozvíte se nejen zajímavosti o stromech v lese, ale také jaký je rozdíl mezi loupeníkem a loupežníkem. (www.nzm.cz)
Tento kvíz je určený pro žáky 2. stupně ZŠ. Ověří vaše znalosti o lese a dozvíte se také spoustu nových informací. Víte například, co je to sosna?
Zdroj: Vojenské lesy a statky dětem - www.deti.vls.cz, autor Vojenské lesy a statky ČR, s.p.
Pracovní list k samostatní práci pro žáky střední školy. Obsahuje slepou mapu Jižní Ameriky, procvičuje znalosti spojené s problematikou deforestace a jejích důsledků.
Tento pracovní list je určen pro žáky 2. stupně ZŠ a studenty střední školy. Věnuje se problematice sčítání lidu na území ČR. Prověří analytické myšlení a schopnost práce s daty a informacemi.