Zde najdete řešení k pracovnímu listu Jaderné elektrárny. Ten je určen pro žáky středních škol. Jeho cílem je seznámit s jadernými elektrárnami a jadernou energií.
Na média má svůj názor každý. Prorazit v takovém prostředí se smysluplnou koncepcí výuky mediální výchovy není lehké, proto vám nabízíme praktické devatero, které se pokusí vám cestu ulehčit.
Na média má svůj názor každý. Prorazit v takovém prostředí se smysluplnou koncepcí výuky mediální výchovy není lehké, proto vám nabízíme praktické devatero, které se pokusí vám cestu ulehčit.
Zde najdete řešení pracovního listu Složen atomu a jaderné reakce. PL je určen především pro žáky středních škol. Je možné jej využít i na 2. stupni základních škol. Žáci si zopakují základní znalosti o složení atomu a jaderných reakcích, seznámí se také s využitím sluneční energie.
Pracovní list je určen především pro žáky středních škol. Je možné jej využít i na 2. stupni základních škol. Žáci si zopakují základní znalosti o složení atomu a jaderných reakcích, seznámí se také s využitím sluneční energie.
Cílem následujících aktivit je, aby se žáci učili hodnotit projekt již v jeho průběhu. Pokud narazí na problematické oblasti, měli by je zkusili řešit, případně upravit harmonogram a cíle projektu.
Cílem následujících aktivit je, aby se žáci učili hodnotit projekt již v jeho průběhu. Pokud narazí na problematické oblasti, měli by je zkusili řešit, případně upravit harmonogram a cíle projektu.
Cílem tohoto metodického doporučení je první příprava na projektovou výuku samotnou. Příprava první hodiny, tedy samotného úvodu do projektu, je klíčová.
Tento pracovní list představuje žákům techniku prezentace ve výtahu. Ta nachází své uplatnění nejen v projektovém řízení, ale v komunikaci obecně, například v managementu, reklamě apod. Rozvíjí měkké dovednosti a klíčové kompetence žáků.
Toto metodické doporučení představuje techniku prezentace ve výtahu. Ta nachází své uplatnění nejen v projektovém řízení, ale v komunikaci obecně, například v managementu, reklamě apod. Rozvíjí měkké dovednosti a klíčové kompetence žáků.
Cílem následujících aktivit je, aby si žáci definovali vlastní kritéria pro správnou prezentaci projektového záměru. Také si svůj projektový záměr obhájí před spolužáky, mohou získat zpětnou vazbu a doporučení, která mohou následně zapracovat.
Cílem následujících aktivit je, aby si žáci definovali vlastní kritéria pro správnou prezentaci projektového záměru. Také si svůj projektový záměr obhájí před spolužáky, mohou získat zpětnou vazbu a doporučení, která mohou následně zapracovat.
Cílem tohoto pracovního listu je, aby se žáci naučili definovat jednotlivé cílové skupiny svých projektů. Každá cílová skupina může vstupovat do projektu se zcela jiným očekáváním a projekt na ni bude mít následně jiný dopad.
Cílem tohoto metodického doporučení je, aby se žáci naučili definovat jednotlivé cílové skupiny svých projektů. Každá cílová skupina může vstupovat do projektu se zcela jiným očekáváním a projekt na ni bude mít následně jiný dopad.
Pro mnohé žáky je oblast projektových prací zcela novou, proto je potřeba se intenzivněji věnovat úvodu do tématu. Cílem tohoto pracovního listu je aktivita, při které se žáci mohou zamyslet nad svými zkušenostmi s projekty.
Pro mnohé žáky je oblast projektových prací zcela novou, proto je potřeba se intenzivněji věnovat úvodu do tématu. Cílem tohoto metodického doporučení je realizace úvodní hodiny, kdy se žáci mohou zamyslet nad svými zkušenostmi s projekty.
Co se ti vybaví, když se řeknou roky 1981, 1990 a 2004? Přestavují uvedení prvního osobního počítače typu IBM na trh, publikování první webové stránky a spuštění sociální sítě Facebook. V tomto pracovním listu se s počátky těchto technologií seznámíš podrobněji.
Cílem pracovního listu pro žáky středních škol je přinést maturantům možnost hlouběji objevovat běžná i méně běžná literární témata a učinit přípravu na maturitní zkoušku trochu pestřejší…Tento list přibližuje hru Nepřítel lidu dramatika Henrika Ibsena.
Cílem pracovního listu pro žáky středních škol je přinést maturantům možnost hlouběji objevovat běžná i méně běžná literární témata a učinit přípravu na maturitní zkoušku trochu pestřejší…Tento list přibližuje drama Žebrácká opera autora Václava Havla.
Cílem pracovního listu pro žáky středních škol je přinést maturantům možnost hlouběji objevovat běžná i méně běžná literární témata a učinit přípravu na maturitní zkoušku trochu pestřejší…Tento list přibližuje hru Strýček Váňa od A. P. Čechova.
Cílem pracovního listu pro žáky středních škol je přinést maturantům možnost hlouběji objevovat běžná i méně běžná literární témata a učinit přípravu na maturitní zkoušku trochu pestřejší…Tento list přibližuje hru Sluha dvou pánů dramatika Carla Goldoniho.
Cílem pracovního listu pro žáky středních škol je přinést maturantům možnost hlouběji objevovat běžná i méně běžná literární témata a učinit přípravu na maturitní zkoušku trochu pestřejší…Tento list přibližuje drama Marná lásky snaha od Williama Shakespeara.
Cílem pracovního listu pro žáky středních škol je přinést maturantům možnost hlouběji objevovat běžná i méně běžná literární témata a učinit přípravu na maturitní zkoušku trochu pestřejší…Tento list přibližuje antické drama Lysistrata.
Cílem pracovního listu pro žáky středních škol je přinést maturantům možnost hlouběji objevovat běžná i méně běžná literární témata a učinit přípravu na maturitní zkoušku trochu pestřejší…Tento list přibližuje Krále Ubu od autora Alfreda Jarryho.
Cílem pracovního listu pro žáky středních škol je přinést maturantům možnost hlouběji objevovat běžná i méně běžná literární témata a učinit přípravu na maturitní zkoušku trochu pestřejší…Tento list přibližuje drama Kočičí hra autora Istvána Örkény.
Cílem pracovního listu pro žáky středních škol je přinést maturantům možnost hlouběji objevovat běžná i méně běžná literární témata a učinit přípravu na maturitní zkoušku trochu pestřejší…Tento list přibližuje drama Každý má svou pravdu od Luigiho Pirandella.
Cílem pracovního listu pro žáky středních škol je přinést maturantům možnost hlouběji objevovat běžná i méně běžná literární témata a učinit přípravu na maturitní zkoušku trochu pestřejší…Tento list přibližuje drama Don Juan od dramatika Molière.
Žák identifikuje matematický problém, který vyplývá z uvedené situace, a zvolí si způsob, jak jej bude řešit. Dohledá potřebné informace v doporučených zdrojích.
www.gramotnosti.pro/epublikace // autoři: PPUC-ČG-OVU-tým
Pracovní list je určen pro mladší žáky druhého stupně. Jeho cílem je, aby žáci rozuměli nebezpečí počítačových virů a phishingu a věděli, jak se bránit. Pomůcky nejsou potřeba. Pracovní list může posloužit jako inspirace pro hodinu informatiky.
Česko-ukrajinský pracovní list pro žáky 2. stupně ZŠ k námětu do výuky Včela medonosná. Porovnejte si znalosti z našich videí. / Ви все знаєте про бджіл? Приходь спробувати з нами.
Pracovní list „NEJ“ stavby moderní architektury v ČR slouží jako doplňkový materiál k výuce žáků a studentů z ciziny. Pracovní list poskytl odborný časopis Ahoj.
Pracovní list „NEJ“ stavby moderní architektury v ČR slouží jako doplňkový materiál k výuce žáků a studentů z ciziny. Pracovní list poskytl odborný časopis Ahoj.
Pracovní list Jan Amos Komenský: škola jako hra slouží jako doplňkový materiál k výuce žáků a studentů z ciziny. Pracovní list poskytl odborný časopis Ahoj.
Pracovní list Jan Amos Komenský: škola jako hra slouží jako doplňkový materiál k výuce žáků a studentů z ciziny. Pracovní list poskytl odborný časopis Ahoj.
Pracovní list Zátopek ...když nemůžeš, tak přidej! slouží jako doplňkový materiál k výuce žáků a studentů z ciziny. Pracovní list poskytl odborný časopis Ahoj.
Pracovní list Zátopek ...když nemůžeš, tak přidej! slouží jako doplňkový materiál k výuce žáků a studentů z ciziny. Pracovní list poskytl odborný časopis Ahoj.
Pracovní list se věnuje praktickému využití rýsování, tvorbě slovních úloh a orientaci ve schématu. Je možné udělat první cvičení jako evokační aktivitu a nechat děti hádat, co narýsovaly, a následně pustit video. Důležité je nastavit kritéria u slovní úlohy dle úrovně dětí.
Pracovní list je určen pro samostatnou nebo skupinovou práci žáků 5. ročníků ZŠ. Je zaměřen na propojování informací z textu, videa a z obrázků, na rozvoj čtenářské a matematické gramotnosti. Obsahuje také úlohy, u nichž by žáci měli dojít k závěru, že jim k vyřešení nějaká informace chybí.
Pracovní list doplňuje video o 3D tisku. Obsahuje několik tvořivých úkolů. Jeden z úkolů je návodem na tvorbu 3D obrázků. Pracovní list je určen žákům 3.–5. tříd. Potřebnými pomůckami je pravítko a tužka.
Pracovní list se věnuje problematice odpadů a jak s nimi v každodenním životě zacházet. Konkrétněji se zabývá tématem vratných kelímků, dotovaných kompostérů, bioodpadu v bytě a tzv. svátkům konzumu.
Pracovní list se věnuje problematice odpadů a jak s nimi v každodenním životě zacházet. Konkrétněji se zabývá tématem vratných kelímků, dotovaných kompostérů, bioodpadu v bytě a tzv. svátkům konzumu.
Pracovní list s řešením pro učitele k námětu do výuky Včela medonosná. Pracovní list obsahuje metodické komentáře a tipy do výuky pro studenty, kteří si mohou porovnat znalosti z našich videí a zapojit se v hodině do skupinové práce. Vhodné pro prezenční i online výuku.
Pracovní list k námětu do výuky České objevy, který je součástí stejnojmenné vybrané kapitoly. Vypracováním pracovního listu si žáci středních škol připomenou dva významné české objevy a ověří si své schopnosti propojovat teoretické znalosti z oblasti organické chemie s aplikovaným výzkumem.
Pracovní list k námětu do výuky České objevy, který je součástí stejnojmenné vybrané kapitoly. Vypracováním pracovního listu si žáci středních škol připomenou dva významné české vynálezy a ověří si své schopnosti propojovat teoretické znalosti z oblasti organické chemie s aplikovaným výzkumem.
Pracovní list k námětu do výuky České objevy, který je součástí stejnojmenné vybrané kapitoly. Vypracováním pracovního listu si žáci středních škol připomenou dva významné české vynálezy a ověří si své schopnosti propojovat teoretické znalosti z oblasti organické chemie s aplikovaným výzkumem.
Tento pracovní list je určený pro žáky 1. stupně ZŠ. Ověří, jak dobře znají českou čokoládu Orion. Dozvíte se například, kdy byla tato společnost založena a jak je to s ní nyní.
Tento pracovní list určený žákům 2. stupně ZŠ a studentům střední školy ověří, jak dobře znáte Laternu magiku. Víte, kdy měla Laterna magika první představení? Pokud ne, pusťte si video, ve kterém se dozvíte nejen to, ale i mnoho dalšího.
Tento pracovní list určený žákům 2. stupně ZŠ a studentům střední školy ověří, jak dobře znáte prostředí divadla. Víte, kdy začal působit činoherní klub? Pokud ne, pusťte si video, ve kterém se dozvíte spoustu dalších zajímavostí..
Tento pracovní list určený žákům 2. stupně ZŠ ověří, jak dobře znáte divadlo Semafor. Víte, jak vznikl název tohoto divadla? Pokud ne, pusťte si video, kde je vše vysvětleno.
Tento pracovní list určený žákům 1. stupně ZŠ ověří, jak dobře znáte prostředí divadla. Víte, kdo je to dramaturg a co dělá dramatik? Pokud ne, pusťte si video, kde je vše vysvětleno.
Tento pracovní list určený žákům 2. stupně ZŠ ověří, jak dobře znáte Divadlo Na zábradlí. Víte, které osobnosti byly pro toto divadlo klíčové? Pokud ne, pusťte si video, kde je vše vysvětleno.
Pracovní list pro studenty střední školy, který ověří, jak se orientujete v dramatu a divadle. V tomto pracovním listu se zaměříme na Osvobozené divadlo.
Pracovní list pro studenty střední školy, který ověří, jak se orientujete v dramatu a divadle. V tomto pracovním listu se zaměříme na Williama Shakespeara a jeho drama Macbeth.
Pracovní list pro studenty střední školy, který ověří, jak se orientujete v dramatu a divadle. V tomto pracovním listu se zaměříme na Lidskou tragikomedii.
Střední škola
ČJ a literatura
ČT edu nejsou pouze videa
12 139
videí
667
námětů do výuky
3 864
pracovních listů
1 111
pořadů
69
edukativních her
Každý měsíc
přibývají na ČT edu
desítky nových
materiálů
pro
vaši výuku
Novinky na e-mail
Pošleme vám, co nového se děje ve světě edu. Nová videa, témata, funkce a další.
Novinky posíláme jednou za měsíc. Nebudeme vám posílat žádný spam. Vložením e-mailu souhlasíte se zpracováním osobních údajů.